تصور هر صحنه‌ای از دوران انقلاب بدون حضور خبرنگاران، سخت و ناممکن است.

نماینده مردم اردکان در مجلس در یادداشتی به مناسبت روز خبرنگار نوشت: تصور هر صحنه‌ای از دوران انقلاب بدون حضور خبرنگاران، سخت و ناممکن است.

به گزارش جماران، متن یادداشت محمدرضا تابش به شرح زیر است:

« روز خبرنگار را به همه روزنامه نگاران پر تلاش؛ صبور و شجاع ایرانی تبریک می‌گویم.

تصور هر صحنه‌ای از دوران انقلاب؛ دفاع مقدس، سازندگی و اصلاحات، اصول گرایی و اعتدال بدون حضور و نقش آفرینی خبرنگارانی که روایت‌گر امین و صادق زشتی ها و زیبایی ها، تلخی ها و شیرینی های جامعه بوده است سخت و ناممکن است.

نام خبرنگاران عزیز ما در طول این دوران همواره در میان شهیدان، جانبازان و ایثارگران درخشیده است و همیشه در میان کسانی که بیشترین هزینه ها را در دفاع از حقوق مردم، آزادی و مردم سالاری پرداخته اند، نقش روزنامه نگاران ممتاز و برجسته بوده است.

به عنوان نماینده مردم در مجلس باید بگویم توجه به این نقش و این سرمایه اجتماعی روزنامه‌نگاران و خبرنگاران یک ضرورت انکارناپذیر است. باید کاری کنیم که آنان احساس امنیت شغلی کنند، به آینده امیدوار باشند و بتوانند به مسئولیت‌های اخلاقی و حرفه‌ای خود عمل نمایند.

امیدوارم در دولت دوازدهم خبرنگاران گرانقدر، وضعیتی مطلوب تر از گذشته بیابند. از آزادی های قانونی و ضرورت تثبیت فرهنگ نقد و جریان آزادی اطلاعات بیشتر بهره گیرند.

خبرنگاران در چشم اصحاب حقیقت عزیزند، بکوشیم که در چشم اصحاب قدرت هم محترم باشند.»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.