بروجردی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی متعلق به همه مسلمانان است، گفت: محور مقاومت تبدیل به یک جبهه شکست‌ناپذیر در برابر رژیم اشغالگر قدس شده است.

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: محور مقاومت تبدیل به یک جبهه شکست‌ناپذیر در برابر رژیم اشغالگر قدس شده است.

محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان امروز (سه‌شنبه ٣ مرداد) با حضور در مجلس شورای اسلامی با علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قوه مقننه، دیدار و گفت‌وگو کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه محور مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی متعلق به همه مسلمانان است، گفت: محور مقاومت تبدیل به یک جبهه شکست‌ناپذیر در برابر رژیم اشغالگر قدس شده است که معادلات آمریکا و همپیمانان منطقه‌ای آن را با همه امکانات نظامی‌شان بر هم ریخته است.

وی حمایت از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان را وظیفه تمامی مسلمانان جهان ذکر کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران بر ارتقاء جایگاه امت اسلامی در مناسبات بین‌المللی و منطقه‌ای و حفظ وحدت ملت‌های مسلمان در برابر دشمنان تأکید ویژه‌ای دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تبریک پیروزی‌های اخیر حزب‌الله لبنان در منطقه عرسال ادامه داد: حفظ وحدت و یک‌پارچگی نیروهای مقاومت و بازسازی مناطق تخریب‌شده به‌دست گروه‌های تکفیری باید از اولویت‌های امور باشد.

بروجردی بر ضرورت تداوم رایزنی و گفت‌وگو میان مقامات سیاسی و پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و لبنان در موضوعات مهم جهانی و منطقه‌ای تأکید کرد.

در ادامه این دیدار محمد رعد رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت لبنان و محور مقاومت، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی واقعی ملت‌های مظلوم و ستمدیده دنیا است.

وی افزود: دمیدن روح مقاومت در برابر دشمنان اسلام، خودباوری و عشق به جهاد و شهادت میان امت اسلامی پیامد انقلاب اسلامی ایران است.

 رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان با انتقاد از اقدامات برخی کشورهای منطقه در تضعیف خط مقاومت، ادامه داد: سیاست‌های عربستان سعودی و هم‌پیمانان منطقه‌ای این کشور در جهت تضعیف محور مقاومت و ایجاد شکاف میان کشورهای اسلامی در جهت پیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی است.

محمد رعد با تشریح فعالیت‌های فراکسیون وفاداری به مقاومت در مجلس لبنان بر لزوم تداوم رایزنی و همکاری‌های مستمر میان این فراکسیون و مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.