نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: باید شعار «راحت خوردن و خوابیدن» را از ذهن‌ها پاک کنیم تا فرهنگ «کار و خلاقیت» در جامعه حاکم شود.

به گزارش جماران، مسعود پزشکیان در همایش روز صنعت و معدن در هتل کایای تبریز، با بیان اینکه صنعتگران پایه و اساس کشور هستند، اظهار کرد: قوام تمامی ستون‌ها با حضور صنعتگران شکل می‌گیرد و حضور سایر ارگان‌ها به برکت تولید و تجارت است.

وی با بیان اینکه ما در نگرش دچار مشکل هستیم، افزود: به اندازه نگرش‌مان می‌توانیم به دست بیاوریم، با نگرش یک صنعتگر و تولید کننده می‌توانیم در تولید در بهترین جایگاه قرار بگیریم و بیشترین نفوذ را در دنیا داشته باشیم که متأسفانه امروزه ما در این مباحث با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

پزشکیان با تاکید بر این که نگرش ما یک نگرش بسته است و برای باز شدن آن باید نگرش خودمان را تغییر دهیم، تصریح کرد: به اندازه نگاه و عمل خود می‌توانیم بر بیکاری و نارسایی در جامعه غلبه کنیم و باید صنعتگران در این راستا وارد عمل شوند تا بستری را برای شکوفایی این عرصه فراهم کنیم.

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ضروری است تا در تجارت، استان ما بهترین باشد، اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، در راه خدا قرار گرفته‌ایم و باید با یک نگاه مفهوم‌دار به این عرصه نگاه کنیم؛ چراکه این بخش بیشترین زمینه اشتغال را فراهم می‌کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.