نشست هماهنگی روز جهانی قدس در راستای هم افزایی فعالیت‌های بخش های مختلف شهرداری تهران و سازمان های مردم نهاد حامی فلسطین جهت برپایی هرچه با شکوه تر مراسم روز جهانی قدس برگزار شد.

به گزارش جماران ، مجتبی عبدالهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نشست هماهنگی تمهیدات رز قدس   با بیان اینکه تمامی مجموعه شهرداری تهران باید برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری راهپیمایی روز قدس پیش بینی و تدابیر لازم برای انتقال مردم از مساجد و میادین مختلف را اتخاذ کنند. گفت: بناداریم به یاری خداوند و با پیش بینی اقداماتی که صورت می دهیم یک روز خاص و پرشور را با حضور مردم رقم بزنیم.

 


وی بر ضرورت برگزاری هدفمند و پرشور راهپیمایی روزجهانی قدس باتوجه به حوادث تروریستی اخیر در تهران و همچنین شرایط بسیار حساس منطقه ای و خارجی تاکید کرد و  در ادامه با بیان این که برنامه های لازم در خصوص تبلیغات محیطی «روز قدس» در سطح شهر تهران پیش بینی می شود، افزود: تهیه و نصب بنر روی بیلبوردها و سازه های پرتابل در سطح شهر تهران و در اطراف دانشگاه تهران و انجام تبلیغات محیطی در تلویزیون های شهری از جمله اقدامات سازمان زیباسازی است.
عبدالهی، اظهار امیدواری کردکه با همدلی و بسیج ظرفیت های شهرداری تهران و بهره گیری از تجربیات سالهای گذشته در این خصوص و همچنین توانمندی بخش های مختلف، روز باشکوه و با عظمت در خصوص استکبارستیزی را شاهد باشیم.

در ادامه علی محمد نائینی قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران شرایط کنونی منطقه را بسیار حساس خواند و بر لزوم اقدامات جدی، پرقدرت و متفاوت امسال برای برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

وی با بیان اینکه روز قدس روز گفتمان انقلاب اسلامی و میراث حضرت امام خمینی (ره) است، افزود: جوهر انقلابی گری در بزرگداشت مناسبت های مربوط به انقلاب اسلامی است و همه باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم.
نائینی با تاکید بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های مدیریت محله، مساجد، پایگاه های بسیج، هیئات و ... افزود: ما باید بستر را برای حضور حداکثری مردم فراهم کنیم.
وی با اشاره به شکل گیری جبهه جدی تر علیه جبهه مقاومت و مقابله جدی علیه جهان اسلام گفت: باید برای روز مقابله با فتنه آمریکایی سعودی، در آماده سازی فضای بصری و تبلیغات محیطی شهر به صورت گسترده تلاش کنیم.
مشاور فرهنگی شهردار تهران خاطرنشان کرد: تغییر و تحولات در شهرداری تهران تاثیری در پیشبرد اهداف نظام انقلاب اسلامی نخواهد داشت و ان شاءالله امسال با نظم ترین و باشکوه ترین مراسم راه پیمایی روز قدس را شاهد خواهیم بود.
بر اساس گزارش معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علیرضا شریفی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران نیز از آماده سازی پایتخت برای برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: اقداماتی چون برپایی غرفه های طول مسیر راهپیمایی از سوی مناطق 6 و 11 و دیگر مناطق و تولید محصولات فرهنگی، تدارک ظرفیت های حمل و نقل عمومی و تبلیغات شهری در این خصوص در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.