امام جمعه گرگان با اشاره به حادثه تروریستی تهران گفت: یکی از اهداف دشمن این است که با این فعالیت ها در کشور تفرقه ایجاد کند. وقتی احساس می شود دشمن دنبال چنین مسائلی است باید همبستگی و انسجام ملی را مستحکم تر کنیم.

به گزارش جماران، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار کرد: بعد از آنکه ترامپ به عربستان رفت، حوادثی در منطقه رخ داد. شاید در عراق و سوریه نیروهای تکفیری حسابی خورده اند، حال می خواهند بگویند که ما هستیم. حرکتی که انجام دادند خیلی نمی توان حرکت نظامی حساب شده به شمار آورد.

وی افزود: در مرقد حضرت امام(ره) نیز عملیات انجام دادند، آن جا فضایی است که درهایش به روی مردم باز است و منطقه ای مردمی است. ورود به آن جا کار سختی نیست و همه می روند. 

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: در مجلس هم با لباس زنانه به محلی وارد شدند که محل مراجعات مردم بوده است. پس این عمل چیز مهمی نبوده و به قول رهبر معظم انقلاب سنگی انداخته اند.

نورمفیدی تصریح کرد: لازم می دانم از نیروهای امنیتی، سربازان گمنام امام زمان و نیروهای سپاه تشکر کنم. نیروهایی که خود را در مقابل تروریست ها قرار دادند و شهید دادیم. تا کنون تعدادی از این گروه ها وارد کشور شده بودند که همان اول گرفتار نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی ما شدند و در همان نطفه خفه شدند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف دشمن این است که با این فعالیت ها تفرقه ایجاد کند، گفت: این جاها از مکان های حساس کشور است. جایی بود که دشمن تلاش کرد بین نیروها تفرقه درست کند، لذا همه باید حواسمان جمع باشد. وقتی احساس می شود دشمن دنبال همچین مسائلی است باید همبستگی و انسجام ملی را مستحکمتر کنیم.

امام جمعه گرگان در ادامه با اشاره به ولادت امام حسن مجتبی (ع)، خاطرنشان کرد: امیدواریم با ارتباط بیشتر با خاندان پیغمبر، اخلاق، رفتار گفتار و ایمان ما روز به روز کاملتر شود.

نورمفیدی اضافه کرد: امیدوارم امام مجتبی (ع) برای ما پیشوا، مقتدا و الگو باشد.

وی با اشاره به نزدیک بودن شب های قدر نیز گفت: یکی از فلسفه های شب قدر این است که در محافل مذهبی حاضر شویم و با دعا و مناجات و توسل به ائمه معصومین به خدا نزدیک شویم و در این محفل آن چه را که می خواهیم از خدا بگیریم.

نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: باید در شب های قدر استغفار کنیم، دشمنی و کینه ها را کنار بگذاریم، اعتراف به گناه را وسیله را قرب خود قرار دهیم و از خدا بخواهیم که گناهامان ما را ببخشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.