" آقای دکتر روحانی باید توجه کنند که وارد جاده یک‌طرفه‌ای شده‌اند که راه برگشتی وجود ندارد و باید به برنامه اعلام‌شده و وعده‌های داده‌شده عمل کنند و مطمئن باشند حمایت مردم از ایشان فقط تا زمان اخذ رأی نبود، بلکه تا تحقق خواسته‌هایشان ادامه خواهد داشت."

به گزارش جماران علی محمد نمازی نایب‌رئیس مجمع نمایندگان ادوار در روزنامه شرق نوشت:

دوره دوم ریاست‌جمهوری دکتر روحانی از بُعد معنوی، از گران‌ترین ریاست‌جمهوری‌ها در نظام جمهوری‌اسلامی است؛ چراکه با وجود کوشش‌های بسیار برای پیروزی رقیب دکتر روحانی، اما با حمایت مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در زمان حیات‌شان، رئیس دولت اصلاحات، اکثریت خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان،ایثارگران، شورای عالی سیاست‌گذاری به نمایندگی احزاب اصلاح‌طلب و اکثریت اصلاح‌طلبان و جمعی از مستقلین، آقای دکتر روحانی به ریاست‌جمهوری انتخاب شدند و مهم‌تر از همه، انتخاب ایشان در‌برگیرنده امیدهای این ملت برای دستیابی به آرامش، رفاه و آسایش و معنویت و افزایش سرعت لوکوموتیو نظام به سمت عمران، آبادانی و توسعه کشور است.
 دکتر روحانی چندین مرتبه این وعده را که «ما تحریم‌های باقی‌مانده، یعنی تحریم‌های حقوق بشری و موشکی» را بر‌خواهیم چید، تکرار فرمودند و کیست که نداند برچیدن چنین تحریم‌هایی نیازمند ۱- حمایت مقام معظم رهبری و بخش‌های دیگر نظام، به‌ویژه مجلس و قوای مسلح است. ۲- بهبود روابط با آمریکا و اروپاست. در این رابطه اولا برای خنثی‌سازی بعضی شیطنت‌ها لازم است یادآوری شود که مذاکره و برقراری رابطه برد-برد، به معنی کوتاه آمدن نیست، بلکه نشانه قدرت و اعتمادبه‌نفس است.
از طرف دیگر با استناد به اصل ١٢٠، پاسداری از قانون اساسی نیز از وظایف رئیس‌جمهور است. آقای دکتر روحانی باید توجه کنند که وارد جاده یک‌طرفه‌ای شده‌اند که راه برگشتی وجود ندارد و باید به برنامه اعلام‌شده و وعده‌های داده‌شده عمل کنند و مطمئن باشند حمایت مردم از ایشان فقط تا زمان اخذ رأی نبود، بلکه تا تحقق خواسته‌هایشان ادامه خواهد داشت.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.