یک عضو فراکسیون مستقلین ولایی گفت: انتظار می‌رود همه دست رئیس‌جمهور را بگیرند و به او برای اجرای برنامه‌های کشور کمک کنند نه اینکه عده‌ای از موفق نشدن دولت خوشحال شوند.

به گزارش جماران، کمال دهقانی اظهار کرد: هرکسی که به عنوان منتخب مردم رئیس‌جمهور می‌شود دیگر رئیس‌جمهور همه با هر دیدگاهی خواهد بود و مسئولیتش تامین منافع ملی است. بر این اساس رئیس‌جمهور باید برنامه های کشور به خصوص در بعد رونق اقتصادی، توسعه و اشتغال را به بهترین نحو اجرایی کند و برای همه مردم تلاش نماید.

وی ادامه داد: هشت سال تا رسیدن به اهداف سیاست های کلی سند 1404 باقی مانده است که چهار سال آن در دولت دوازدهم است. پس دولت باید تلاش کند که در این چهار سال اهدافی همچون تبدیل شدن به بزرگترین قدرت اقتصادی در منطقه را به بهترین نحو ایجاد کند. اجرایی شدن اهداف برنامه ششم و بودجه 96 نیز از دیگر برنامه‌های پیش روی رئیس‌جمهور است که درآن باید همه اهداف مردم را تامین کند.

نماینده تفت و میبد اضافه کرد: براین اساس حتی آنهایی که به آقای رو حانی رای نداده‌اند باید از موفقیت دولت خوشحال باشند. چون قرار است برنامه‌های این نظام را پیاده کند. این افراد نباید نقش تخریب‌گر داشته باشند. در این برهه تمامی مطالبی که جنبه تخریبی داشته باید فراموش شود و همه به رئیس‌جمهور برای رسیدن به اهداف کمک کنند چون این اهداف، اهداف نظام است.

دهقانی گفت که اگر رئیس‌جمهور موفق نشود همه باید ناراحت شوند نه اینکه عده‌ای از این موضوع ابراز خوشحالی کنند چون موفقیت رئیس‌جمهور، موفقیت نظام برای رسیدن به اهدافش است و رئیس‌جمهور نیز موظف به اجرای قانون اساسی، برنامه های بالادستی و به خصوص احقاق حقوق مردم است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه «اقتدار رئیس‌جمهور اقتدار همه نظام است» گفت: همانطور که رئیس‌جمهور دست یاری به سوی همه دراز کرد باید دست رئیس‌جمهور را برای اجرای اهداف نظام بگیریم. چون موفقیت او موفقیت نظام، مردم و رهبری است. انتظار نمی رود عده ای به جای گرفتن دست رئیس‌جمهور، پای او را بگیرند

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.