روزنامه انگلیسی زبان 'کشمیر آبزرور' روز سه شنبه در مقاله ای به مناسبت بیست و هشتمین سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی نوشت امام خمینی (ره) برجسته ترین رهبر و شخصیت قرن بود که با به ثمر رساندن انقلاب اسلامی،جهان را تحت تاثیر قرار داد.

 

به گزارش جماران ،این روزنامه در ادامه اضافه کرد:بنیانگذار فرزانه انقلاب اسلامی با هوشمندی و با تکیه بر مبانی دینی تاثیرات عمیقی بر سیاست منطقه ای و جهانی گذاشت.
نویسنده در ادامه، انقلاب اسلامی ایران را پیروزی نور بر تاریکی دانست و تصریح کرد انقلاب اسلامی ایران برخلاف دیگر انقلاب ها، صلح آمیز شروع شد ولی نیروهای ظالم و ستمگر شاه ،تظاهرات مردم را به خاک و خون کشیدند.
درادامه این مطلب آمده است رژیم شاه با حمایت غرب، اقدام به سرکوب مردم کرد ولی تهدید و رفتارهای خشونت آمیز امام خمینی(ره) را برای پیروزی انقلاب مصمم تر کرد.
روزنامه کشمیرآبزرور در ادامه نوشت:بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،انقلاب اسلامی را در زمانی که شاه با حمایت مستقیم آمریکا دراوج قدرت بود به پیروزی رساند.
در ادامه این مطلب اضافه شده است پس از انقلاب اسلامی کشورهایی مانند آمریکا و اسرائیل به اصلی ترین دشمنان ایران تبدیل شدند.
نویسنده این مطلب در ادامه نوشت در سال های اخیر با وجود بی ثباتی در منطقه، ایران تنها کشوری است که با تکیه بر قدرت و توان داخلی توانسته نفوذ و قدرت لازم را درمنطقه بدست آورد.
در ادامه این آمده است رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا از قدرت گرفتن ایران ناراضی هستند و قدرت موشکی ایران را عامل برای بی ثباتی منطقه می دانند.
به عقیده نویسنده ،امام خمینی (ره) با بسیج توده های عظیم مردمی با توطئه های دشمنان ایران به خوبی مبارزه کرد و در این راه مردم ایران هزینه های جانی و مالی زیادی پرداخت کردند.
در ادامه این مطلب با اشاره به توطئه های دشمنان ایران تصریح شده است با وجود فشارها و توطئه های مختلف، انقلاب اسلامی به پیشرفت خود ادامه می دهد.
نویسنده دربخش دیگری از این مطلب با اشاره به فاصله گرفتن برخی از کشورهای عربی از قرآن و آموزه های اسلام نوشت فرزندان سلمان فارسی با درک پیام قرآن در راه تحقق آموزه های قرآن تلاش می کنند و تبلیغات دروغین نمی تواند این واقعیت را پنهان کند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.