پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

همزمان با ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی برگزار می‌شود؛

یک اثر از امام خمینی (ره) پاسخ مسابقه "جدول ماه"

کتابخانه دکتر شهیدی به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی در نظر دارد مسابقه کتابخوانی "جدول ماه" را با محوریت آثار امام خمینی (ره) برگزار کند.

به گزارش جماران ؛ براساس تصریحات موکد و مکرر مقام معظم رهبری در زمینه افزایش مطالعه و کتابخوانی و اهمیت اساسی و ارزش فرهنگی مقوله کتابخوانی فرهنگسرای گلستان با مرکزیت کتابخانه دکتر شهیدی اقدام به برگزاری مسابقات کتابخوانی با عنوان "جدول ماه" می‌کند.

 

سلسله مسابقات "جدول ماه" که با هدف توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ارتقای سلامت اجتماعی شهروندان، پر کردن اوقات فراغت، تعامل بیشتر خانواده‌ها با کتابخانه‌های عمومی و.... برگزار می‌شود این بار به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و رمز جدول مسابقه هم مربوط به یکی از آثار بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه از ۱۶ تا ۳۱ خرداد ماه جاری از ساعت ۸تا ۲۰ به کتابخانه دکتر شهیدی واقع در نارمک، گلبرگ غربی، پشت بیمارستان خصوص نارمک، میدان ۵۸ و یا کتابخانه‌های مراکز فرهنگی هنری منطقه۸ مراجعه و در این مسابقه شرکت کنند. یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۷۷۹۱۳۰۹۸ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
4 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.