تعداد کشته های حمله به مجموعه تفریحی و هتل نزدیک فرودگاه بین المللی مانیل پایتخت فیلیپین به 37 تن رسید.

به گزارش جماران ، تارنمای روزنامه 'فیل استار' روز جمعه اعلام کرد تعداد مرگ و میر ناشی از حمله به هتل و مرکز تفریحی نزدیک مانیل افزایش یافت و به 37 تن از جمله تنها مرد مسلح مهاجم رسید که مقامات تحقیقات در مورد شناسایی هویت وی را ادامه می دهند.
این تارنما اعلام کرد این افراد به دلیل خفگی ناشی از آتش سوزی و دود در حمله به 'اقامتگاه تفریحی جهان' کشته شده اند.
این مجموعه تفریحی و گردشگری فیلیپین بامداد جمعه شاهد حمله مسلحانه ای همزمان با درگیری نیروهای نظامی این کشور با تروریست ها مرتبط با داعش در شهر 'مراوی' بود و پلیس تاکید کرد حمله برای سرقت بوده و انگیزه تروریستی نداشته است.
اجساد در طبقه دوم و سوم منطقه تفریحی مجتمع پیدا شد که آن کف آن سنگ فرش است و میز و صندلی بسیار قابل احتراق در آن وجود داشته است.
'البایالده' رئیس پلیس منطقه نیز با تایید کشته شدن این تعداد در این مجتمع، گفت که هیچ یک از اجساد زخم گلوله نداشته و مرگ آنها به دلیل دود غلیظ و خفگی است.
براساس این گزارش، در همین حال حدود 54 نفر زخمی شدند که به بیمارستان های اطراف منتقل شدند. برخی رسانه ها تعداد افراد زخمی را تا بیش از 70 نفر نیز گزارش کرده اند.
'رونالد دلا رزا' رئیس پلیس فیلیپین نیز گفت این مرد مسلح برخلاف ادعاهای شهود که مدعی هستند حمله کنندگان چند نفر بودند، به تنهایی عمل کرده است.
بدن سوخته فرد مسلح مهاجم نیز در طبقه پنجم هتل ماکسیم پیدا شد.
پلیس فیلیپین اعلام کرده است جسد فرد مظنون که به نظر می رسد شباهتی با خارجی های سفید پوست دارد در داخل یک اتاق هتل این مجموعه پیدا شد و احتمال می رود خودکشی کرده باشد.
فرد مظنون 113 میلیون پزو (226 هزار دلار) تراشه های بازی های این مجموعه تفریحی را که سرقت کرده بود در یک کیسه با خود حمل می کرد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.