یک نماینده مجلس با تاکید بر اینکه «نمایندگان بخشی از این ساختار حکومتی هستند که امام (ره) برای ما به یادگار گذاشت» گفت: نمایندگان باید به مردمی بودن این ساختار فکر کنند و هشدار امام (ره) به نمایندگان دور نشدن از مردم بوده است.

به گزارش جماران، جلیل رحیمی جهان آبادی با اشاره به اینکه «امام (ره) یکی از مردمی ترین و بی بدیل ترین ساختارهای حکومتی را برای ما به یادگار گذاشته است» گفت:‌ این ساختار اگرچه ممکن است این روزها ایرادات و نقص‌هایی داشته باشد اما یکی  از قوی ترین ساختارهای مردمی در خاورمیانه است.

وی تصریح کرد: اینکه امام (ره) همواره تاکید داشت دیگران بر ما تاثیر نگذارند که ما را از این فضای مردمی دور کنند به این دلیل بود که بزرگترین پشتوانه مردمی را داشته ایم.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: روسیه زمانی که سقوط کرد بیشتر از ۱۲ هزار کلاهک اتمی در اختیار داشت و در اکثرنقاط جهان هم حضور نظامی داشت اما در خیابان های مسکو سقوط کرد.

وی گفت: هشدار امام (ره) به نمایندگان هم دور نشدن از مردم است.

نماینده مردم تربت جام در مجلس اظهار کرد: فضایی که امروز در مجلس دهم حاکم است بیانگر این است که  نمایندگان پیگیر مشکلات مردم هستند و فکر می‌کنم این فضا به ایده آل‌های انقلاب خیلی نزدیک است گرچه تا رسیدن به آرمان های بلند فاصله داریم اما باید تلاش کنیم.

رحیمی جهان آبادی افزود: باید تلاش کنیم خصلت مردمی بودن انقلاب و نظام که اصلی ترین عامل است را حفظ کنیم و اثربخشی مردم را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و خواسته های آن‌ها را هم پیگیری کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.