به گزارش جماران، خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع آگاه از این پرونده افزود: خودرو این نامزد شکست خورده در دور نخست انتخابات 2017 ریاست جمهوری فرانسه، اندکی پیش از ساعت 9 صبح به وقت محلی به مرکز مالی دادگاه عالی پاریس وارد شد و ساعت 10:45 دقیقه این محل را ترک کرد.
بر اساس این گزارش، فیون در نخستین جلسه ای که با قاضیان این پرونده در میانه ماه مارس (اسفند 95) داشت، فقط به خواندن یک دستور ساده مبنی بر «تقویم قضایی در قلب مبارزات انتخابات ریاست جمهوری»، بسنده کرده بود.
به گزارش ایرنا، فرانسوا فیون از حزب جمهوریخواه، در انتخابات 2017 ریاست جمهوری فرانسه به عنوان نامزد احزاب راست و میانه وارد کارزار انتخاباتی شد و در ماه های نخست اعلام نامزدی، پیشتاز نظرسنجی ها بود و از وی به عنوان شانس نخست پیروزی در انتخابات یاد می شد.
اما با مطرح شدن اتهاماتی مبنی بر ایجاد مشاغل جعلی برای همسر و فرزندانش در پارلمان فرانسه و پرداخت حقوق های هنگفت از این طریق، محبوبیت خود را در میان جامعه رای دهندگان فرانسوی به سرعت از دست داد و در نهایت در دور نخست انتخابات که اوایل اردیبهشت امسال برگزار شد، شکست خورد و از راهیابی به مرحله دوم بازماند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.