نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای، هتک حرمت شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد و گفت: به حکومت بحرین سفارش می کنیم از برخوردهایی که آتش فتنه قومی را در این کشور شعله ور می کند، بپرهیزد.

به گزارش جماران، نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای، تجاوز وحشیانه و غیرانسانی در مقابل رفتار مسالمت آمیز جمعی از جوانان بحرینی و هتک حرمت منزل شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد.
 در بخشی از بیانیه آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی آمده است: ما تجاوز وحشیانه و غیرانسانی بر رفتار مسالمت آمیز جمعی از جوانان منطقه درّاز که به شهید یا زخمی شدن جمع زیادی از ایشان و هتک حرمت منزل عالم بزرگوار جناب شیخ عیسی احمد قاسم و خانواده او کشیده شد را به شدت محکوم می نماییم.
وی در این پیام می افزاید: بی تردید این دست از تصرفات تنها خدمت به اهداف استعماری قدرتهای شیطانی در منطقه است و موجب تفرقه و پراکندگی امت اسلام می گردد.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری تصریح می کند: به همین جهت، به حکومت بحرین سفارش می کنیم از برخوردهایی که در آینده نزدیک، آتش فتنه قومی را در کشور شعله ور می کند، بپرهیزد و توصیه می کنیم برای برون رفت از بحرانی که کشور عزیز بحرین را فراگرفته به عرصه گفت وگوی گسترده و جدی وارد شود.
نیروهای رژیم بحرین طی هفته جاری به تحصن مردم بحرین مقابل خانه شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی شیعیان این کشور برای حمایت از وی، یورش بردند که در جریان آن پنج نفر شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند. دهها نفر از تحصن کنندگان و مردم نیز بازداشت شدند

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.