همراه اول با هدف شفاف سازی، نام برخی ردیف های صورتحساب تلفن همراه دائمی مشترکان خود را تغییر داد.

به گزارش جماران، شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد با توجه به سخنان برخی مشترکان درباره ناآگاهی از محتوای برخی ردیف های قبض تلفن همراه، اپراتور اول گزینه «سایرهزینه ها» که به خدماتی مانند تغییر نام، تغییر و اصلاح آدرس، قطع، وصل و.. مربوط می شد، به «کارمزد خدمات» تغییر داد. 
همچنین گزینه جدیدی به نام «خدمات الکترونیک دولت» برای استفاده از سامانه های دولتی مانند راهنمایی و رانندگی، شهرداری، ثبت احوال و.. اضافه شده است. 
مبالغ این گزینه، پیش از این به طور کلی در بخش «خدمات مبتنی برمحتوا» محاسبه می شد که با افزودن این ردیف، مبالغ به صورت تفکیک شده و مجزا نمایش داده می شود و بیانگر سرویس هایی است که از سامانه های دولتی به درخواست مشترک دریافت می شود.
همچنین برخی از موارد محاسباتی گزینه «خدمات مبتنی برمحتوا» مانند کمک به ساخت «عتبات عالیات» که ماهیت عام المنفعه دارند نیز از این ردیف جدا و به ردیف «کمک های مردمی» منتقل شده است. 
این تغییرات از دوره منتهی به یکم خردادماه امسال اجرا می شود و در جزئیات قبض های چاپی و الکترونیکی اردیبهشت ماه قابل دیدن است. 
صورتحساب هایی که به طور چاپی یا الکترونیکی به صورت دوماهه ارائه می شود، برای درج مبالغ 2ستون مجزای ماهیانه دارد و مبالغ هر ماه به صورت جداگانه ذکر می شود.
علاوه بر سرویس های قبلی ارائه شده از سامانه پیامکی 990009، مشترکان از این پس می توانند با ارسال پیامکی حرف K، جزئیات سرویس های خدمات مبتنی بر محتوا و حرف C جزئیات آیتم کارمزد خدمات (سایر هزینه های سابق) را دریافت کنند. 
همچنین همراه اولی ها با ارسال حرف H به این سرشماره پیامکی می توانند از سایر سرویس ها مانند قبض پایاندوره، قبض میاندوره و... نیز اطلاع پیدا کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.