شبکه تلویزیونی 'سی ان ان' با استقرار دو تیم خبرنگاری در تهران در گزارش های خود حضور مردم درحوزه های رای گیری را ستودنی خواند.

به گزارش جماران، 'بکی اندرسون' (Becky Anderson) خبرنگار منطقه ای سی ان ان با استقرار در حوزه انتخاباتی 'حسینیه ارشاد' نقش مجری مرکزی این شبکه تلویزیونی در تهران را ایفا کرد ، حضور رای دهندگان ایرانی در هوای گرم در پای صندوق های رای که (در حسینه ارشاد) حدود نیم مایل (حدود یک کیلومتر) توصیف کرد.
بکی اندرسون از حسینیه ارشاد گزارش داد: حوزه های رای گیری درایران روز پر مشغله ای را دارند.
بکی اندرسون گزارش داد: دو تا سه ساعت رای دهندگان ایرانی در صف های طولانی برای رسیدن به پای صندوق های رای و انداختن آرا خود در انتظار ایستاده اند.
خبرنگار منطقه ای سی ان ان گفت: این انتخابات رقابت بین روحانی و رئیسی است و نه تنها سیاست های داخلی ایران را برای سال های آتی ترسیم خواهد کرد بلکه تاثیر به سزایی بر سیاست های خارجی ایران خواهد گذاشت.
بکی اندرسون از فردریک پلتن خبرنگار دیگر سی ان ان مستقر در یکی از مدارس تهران از وضعیت انتخابات در آن حوزه پرسید که پلتن گفت : حدود 6 ساعت است که در این حوزه رای گیری مستقر شده و تاکنون صف طولانی رای دهندگان در هوای بسیاری بسیار گرم امروز تهران کاسته نشده است.
پلتن افزود: گفته شده همواره حضور بسیاری زیاد مردم در انتخابات به نفع میانه روها است که در این دوره حسن روحانی آن را نمایندگی می کند.
پلتن گفت: با مردمی که با آنها صحبت می کردیم ، این انتخابات را بسیار مهم می دانند، دیدگاه دونامزد اصلی بخصوص در زمینه سیاست های اقتصادی کاملا متضاد یکدیگر بوده، حسن روحانی تعامل بیشتری با غرب و جهان بین الملل داشته و ابراهیم رئیسی خواستار خود اتکایی بیشتر است.
در ادامه این گزارش بکی اندرسون گفت: انتظار می رود و آن طوری که اطلاع داده شده رای گیری تا نیمه های شب ادامه خواهد یافت.
وی افزود: این دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در ایران است که با صفی نیم مایلی در اطراف این حوزه رای گیری مواجه ایم.
یکی از رای دهندگان حاضر درحوزه رای گیری حسینیه ارشاد درمصاحبه با مجری مرکزی سی ان ان گفت: برای دادن رای حدود 6ساعت در صف بوده است.
این رای دهنده ایرانی افزود: این انتخابات برای نسل جوان ایران بسیار مهم است برای این که خواهان انتخاب فردی هستیم، که ایده و تعامل خوبی با دیگر جهانیان داشته باشد. 
این رای دهنده ایرانی به سی ان ان گفت: می خواهیم به جهانیان نشان دهیم که ما دارای دمکراسی هستیم، چراکه برای ایرانیان بسیار مهم است که چه کسی قرار است رئیس جمهوری آنها در برابر جهانیان شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.