این مرجع تقلید صبح جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران، افزود: شرکت مردم ایران در انتخابات واجب است زیرا حضور در این حماسه ملی و سیاسی موجب تقویت نظام و کشور می شود و تقویت نظام بر همه واجب است.
به گزارش جماران، وی با اشاره به شرایط نا امن منطقه گفت: در چنین شرایطی چشم دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی به حضور مردم در انتخابات ایران دوخته شده است و هرچقدر حضور مردم بیشتر باید موجب یاس دشمنان و خوشحالی دوستان خواهد شد.
آیت الله مظاهری با تقدیر از تلاش های نیروهای نظامی و امنیتی برای تامین امنیت کشور افزود: امنیت ایران در دنیا بی نظیر است و دنیا حسرت داشتن چنین امنیتی را می خورد و این امنیت به جز تلاش نیروهای نظامی و امنیتی و پشتیبانی ملت از آنها و مسئولان حاصل نشده است.
وی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت امنیت کشور و از خداوند متعال می خواهم که این نعمت بزرگ یعنی امنیتی که در دنیا بی نظیر است را پایدار بدارد.
این مرجع تقلید ابراز امیدواری کرد: نتیجه انتخابات در ایران مرضیه امام زمان (عج) را در پی داشته و ثمره خوبی در دنیا و آخرت مردم ایران داشته باشد.
انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعت هشت صبح جمعه با دستور وزیر کشور در استان اصفهان آغاز شد.
انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان اصفهان در سه هزار و 245 شعبه اخذ رای در حال برگزاری است.
2093 ** خبرنگار و انتشاردهنده: اصغر دواتگر

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.