وزیر کشور گفت: در خراسان قرار است تجمعی در میدان شهدا صورت بگیرد که استاندار گفت خلاف است ، امروز صبح استاندار تماس گرفت و نتوانستیم مانع شویم و آنان قصد برگزاری مراسم را دارند امیدوارم در زمان باقی مانده تمکین کنند.

به گزارش جماران ، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست خبری صبح امروز خود با اشاره به اینکه فرصت تبلیغات انتخاباتی هشت صبح فردا به اتمام می‌رسد، گفت: باتوجه به این که انتخابات شرایط و قوانین خاص خودش را دارد، و ما سه انتخابات پیش رو داریم طبیعتا شرایط همان طور که گفتم ویژه است.

 

وزیر کشور ادامه داد: به لطف خدا با هماهنگی بسیار خوبی که با همه دستگاه‌های متولی، نیروی انتظامی، شورای نگهبان، صدا و سیما، مجلس شورای اسلامی  داشته‌ایم توانسته‌ایم همه امکانات را برای برگزاری انتخابات باشکوه فراهم کنیم.

او با اشاره به اینکه انتخابات از  ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز خواهیم شد و تا زمانی که مردم پای صندوق ها باشند ادامه دارد، اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم با توجه به حجم وسیع کاندیدا از اول وقت به پای صندوق بیایند.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه بیش از ۶۳ هزار شعبه با حدود ۱۳۰ هزار صندوق رای داریم، ادامه داد:  تمامی تمهیدات لازم اتخاذ شده و در ۱۴۱ شهر انتخابات الکترونیک برگزار خواهد شد. برای اطمینان از صحت انتخابات برای همه شعب بازرس گذاشتیم نمایندگان فرمانداران در شعب حضور دارند و همچنین نمایندگان نامزدها می‌توانند تا پایان روند انتخابات حضور داشته باشند.

وزیر کشور گفت:  نتایج انتخابات ریاست جمهوری نخست اعلام می‌شود و بعد شورا ها و قرار نیست دقت و صحت را فدای سرعت کنیم.

او با بیان اینکه از رسانه‌ها انتظار داریم این چند روز را کمک کنند تا کار را خوب پیش ببریم، تاکید کرد:نباید به سمت شایعات و گمانه زنی‌ها برویم. طبق قانون میتینگ‌ها و راه‌اندازی کارناوال‌ها غیر قانونی است که دلیل آن هم مسائل امنیتی و ترافیک شهری است که به وجود می آورند.

رحمانی‌فضلی گفت: در خراسان قرار است تجمعی در میدان شهدا  صورت بگیرد که استاندار گفت خلاف است ، امروز صبح استاندار تماس گرفت و نتوانستیم مانع شویم و آنان قصد برگزاری مراسم را دارند امیدوارم در زمان باقی مانده تمکین کنند.

ادامه دارد

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.