-کمتر از 60 ساعت تا آغاز انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده و مردم تهران با شور و هیجان منتظر 29 اردیبهشت برای انتخاب رئیس جمهوری خود هستند.

به گزارش جماران، روز جمعه این هفته مردم ایران با هم وعده و قراری دارند تا گرد هم جمع شوند و یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی اجتماعی تا قبل از سال 1400را خلق کنند.
ضربان معکوس آغار این حماسه ملی در خیابان های تهران دیده می شود; اگر چه مناظره های تلویزیونی بین نامزدها پایان یافته اما گفت و گو و گاهی بحث و شعار دادن طرفداران نامزدهای انتخابات که بیشتر جوانان و دانشجویان هستند، خیلی نزدیک و زنده ادامه دارد.
هر کدام از گروه های حامی نامزدها علاوه به چالش کشیدن نقاط قوت و ضعف نامزد مورد نظرشان تلاش می کنند، دیگری را قانع کنند تا فرصت باقی است رای و نظرش را تغییر دهد.
گروهی هم با پلاکارد های شعار و تصاویر نامزدها و نمادهای رنگارنگ تلاش می کنند حضور گروه خود را پر رنگ تر و محکم تر نمایش دهند، اما هر بار این تجمع ها با صدای بوق موتورها و خودرو ها و یا دعوت ماموران نیروی انتظامی برای حرکت در پیاده رو ها پایان می یابد.

**صحنه نمایش سیاسی کنار تیاتر شهر
هنوز به پایان ساعات سه شنبه نرسیده ایم اما چهارراه ولیعصر هنوز مملو از حضور مردم و خودروهای تزیین شده به تصاویر نامزدهای انتخاباتی و پرچم ایران و نوارهای رنگی است. 
پارک دانشجو و ساختمان دایره ای شکل تیاتر شهر اگر چه همیشه محل رویدادهای فرهنگی و هنری بوده اما امشب محل نمایش فرهنگ سیاسی جوانان شده که بیشتر تمرین می کنند تا روز جمعه همراه با 80 میلیون بازیگر نقش اول ، پرده اخر این این اقتدار ملی را در تالار بزرگ ایران زمین در مقابل چشمان چند میلیارد نفر بیننده روی صحنه ببرند و حماسه ماندگار دیگری را تکرار کنند.
به گزارش ایرنا ، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29اردیبهشت در کشور برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.