نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی و دبیر کل اتحادیه جهانی آشوریان از هم‌کیشان خود دعوت کرد تا در انتخابات پیش رو شرکت و حضور حماسی داشته باشند.

به گزارش جماران ، در اطلاعیه‌ای که از طرف یوناتن بت کلیا منتشر شده، آمده است:

 

«آشوریان گرامی

اکنون در این برهه حساس از تاریخ انقلاب میهن‌مان، امتی به پا خاسته می‌رود تا پای صندوق‌های رأی شوری دیگر، بیافریند. تردید ندارم که جامعه جهانی آشوری در آن، سهمی گزان خواهد داشت.

شوری که از چندی پیش شاهد آن در جامعه آشوری هستم که تمامی نهادها و کانون‌های فرهنگی اجتماعی و حتی روحانیون متعهد، ملتی یک‌پارچه را برای حضور گران و اثرگذار پای صندوق‌های رأی فرا می‌خواند.

تردیدی ندارم که در روز جمعه 29 اردیبهشت جامعه آشوری ایرانی، در هر گوشه جهان، به ویژه در میهن‌مان،‌حماسه‌ای دیگر را همراه و همدل با تمامی آحاد میهن‌مان خلق می‌کند. بی‌آنکه از نامزد خاصی پشتیبانی شود و این که همه شایستگی حضور در انتخاباتی حماسه‌ساز دارند. آشوریان را به این همدلی با ملت بزرگ ایران،‌ دعوت به حضور پای صندوق‌های رأی می‌کنم.

باشد که در این راه،‌ به جهانیان نشان دهیم ملت ایران بیدار و پرشور،‌ در هر سنگری از سنگرهای انقلاب، حضوری فخرآفرین دارد و انتخابات یکی از آن سنگرهای انقلابی است.

با دعای خیر

یوناتن بت کلیا

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی

و دبیر کل اتحادیه جهانی آشوریان»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.