مسئولان عراقی از هدف قرار گرفتن نشست مهم فرماندهان داعشی در شهر القائم در غرب استان الانبار و کشته شدن تعدادی از آنها خبر داد.

به گزارش جماران به نقل شبکه العربیه، اداره تبلیغات جنگ عراق در بیانیه‌ای با اشاره به کشته شدن تعدادی از فرماندهان داعشی در حمله‌ به محل نشست فرماندهان این گروه تروریستی در شهر القائم،‌ اعلام کرد، این نشست با هدف برنامه‌ریزی برای اجرای حملات متعدد در طول ماه رمضان برگزار شده بود.

 

در ادامه این بیانیه آمده است، اداره اطلاعات "الصقور" وابسته به مرکز اطلاعات عراق و با هماهنگی با فرماندهان عملیات مشترک، عملیات ویژه‌ای را اجرا کردند و در آن توانست نشست مهم فرماندهان گروهک‌های تروریستی وابسته به داعش در شهر القائم را هدف قرار دهند و برخی از این فرماندهان را از پای درآوردند.

در ادامه بیانیه مذکور آمده است، این نشست با حمله هوایی دقیق جنگنده‌های عراقی هدف قرار گرفت و طی آن 13 داعشی کشته و تعدادی دیگر از آنها زخمی شدند.

همچنین هشت هدف دیگر از جمله انبارهای اسلحه و موشک،‌ کارگاه بمب‌گذاری خودروها وابسته به "ولایت الجزیره" نیز هدف قرار گرفته و تعدادی از داعشی‌ها کشته شده و اسلحه،‌ مهمات و مواد منفجره آنها منهدم شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.