185 نماینده مجلس شورای اسلامی در سالروز خجسته میلاد بابرکت حضرت ولی عصر(عج) در بیانیه ای هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را به مجاهدان این عرصه تبریک گفتند و تاکید کردند: امنیت و آرامش بی بدیل کشور به عنوان اساسی ترین نیاز بشری مرهون 33 سال تلاش بی وقفه و مستمر مجموعه وزارت اطلاعات است.

به گزارش جماران ، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی روز چهارشنبه خانه ملت این بیانیه را قرائت کرد.
در این بیانیه آمده است:‌ امنیت و آرامش بی بدیل کشور به عنوان اساسی ترین نیاز بشری مرهون 33 سال تلاش بی وقفه و مستمر مجموعه وزارت اطلاعات است که با بصیرت و اتکا به خداوند بزرگ به موقع در عرصه های مختلف زمینه مناسبی را برای تامین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم کرده است و روز به روز در سایه توجهات حضرت صاحب الزمان(عج) و تاکیدات حکیمانه مقام معظم رهبری در این مسیر پویاترو بالنده تر می شود. 
در ادامه بیانیه تصریح شده است:‌ ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر خود لازم می دانیم در سالروز خجسته میلاد پر برکت حضرت ولی عصر(عج) هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را به شما مجاهدات تبریک و تهنیت گفته و از خدمات شما عزیزان تقدیر و تشکر می کنیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.