مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: نباید فراموش کنیم که پرونده بابک زنجانی و یکشنبه سیاه در دولت گذشته در سازمان تامین اجتماعی رقم خورد.

به گزارش جماران ، سیدتقی نوربخش روز دوشنبه در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی با موضوع بیمه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این مطلب را بیان کرد.
وی ادامه داد: فیلمبرداری مخفی از یکی از مراجعه کنندگان و پخش کردن آن در خانه ملت برای تسویه حساب میان دو قوای مقننه و مجریه یکی از اقدامات سازمان تامین اجتماعی در دولت گذشته بود.
نوربخش گفت: در این سازمان اقدامی غیراخلاقی و غیرارزشی رخ داد که به یکشنبه سیاه معروف شد و رهبر معظم انقلاب نیز از این موضوع آزرده خاطر شدند.
مدیر عامل تامین اجتماعی، خاطرنشان کرد: با کمال تاسف باید بگویم اکنون برخی، مدعی انضباط در این سازمان هستند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ایجاد پروژه بابک زنجانی در این سازمان رخ داد و ١٣٨ شرکت تامین اجتماعی به یک فرد منتقل شد که با حضور روحانی و تشکیل دولت تدبیر و امید، جلوی این اقدامات گرفته شد.
نوربخش اظهارکرد: در این چهار سال و در دولت یازدهم با خروج از حاشیه ها و ورود به مسایل حرفه ای و فنی به مسیر اصلی خودش برگشته است.
وی تصریح کرد: مهمترین تولید سازمان تامین اجتماعی تولید امنیت در جامعه است و یکی از نقدها در دولت گذشته در این سازمان این بود که این سازمان به مرکز ناامنی تبدیل شده بود.
نوربخش اضافه کرد: در تمام سال ها بیش از ٢٥ درصد و بالاتر از نرخ تورم مستمری های بازنشستگان افزایش یافت.
مدیر عامل تامین اجتماعی در ادامه درباره امضای تفاهم نامه همکاری بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی با موضوع بیمه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه نیز اظهارکرد: برای سازمان تامین اجتماعی موجب مباهات است که به برکت امضای این تفاهم نامه ١٢ هزار تن به جمع این خانواده می پیوندند خانواده ای که ٤٢ میلیون بیمه شده از اقشار مختلف را دارد.
وی ادامه داد: از شروع بیمه شدن هنرمندان و اصحاب هنر و رسانه در مجموع حدود ٢٠ هزار تن تحت پوشش بودند که عدم پرداخت حق بیمه هنرمندان در زمان حضورمان در سازمان تامین اجتماعی به عنوان چالشی ترین موضوع در این سازمان بود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اضافه کرد: این بیمه هنرمندان و اصحاب هنر و رسانه مشاغل آزاد است و خدمات مستمری و درمان را دریافت می کنند.
وی خاطرنشان کرد: چون قرار است هنرمندان هم خدمات معاینات دریافت کنند به همین منظور برای جلوگیری از تضییع وقت آنان ، دو مرکز خاص برای آنان در نظر گرفته ایم و در بیمارستان میلاد خارج از نوبت از خدمات درمانی برخوردار خواهند شد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.