چهار محصول جدید دفاعی با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) (جوان سرباز) توسط سربازان نمونه رونمایی شد.

به گزارش جماران ، این محصولات جدید دفاعی شامل سلاح های انفرادی کلاش 133 ، سلاح تک تیرانداز 7 / 12 میلیمتری ، رادیو نرم افزار مالتی باند حمایلی واسع یک و نسل دو بودند که توسط سربازان رونمایی شد.
براساس این گزارش این محصولات جدید دفاعی از سوی متخصصان و صنعت گران پرتلاش سازمان صنایع دفاع و شرکت صا ایران وزارت دفاع طراحی و ساخته شده است.
براساس این گزارش رادیو نرم افزار مالتی باند حمایلی واسع یک و نسل دو رادیوهای امن تاکتیکی کوچک و سبک با قابلیت برقراری ارتباطات صوتی و دیتا در حالت فرکانس ثابت و جهش فرکانسی است که قابلیت برقراری ارتباط با انواع رادیوهای آنالوگ را نیز دارد.
همچنین سلاح انفرادی کلاش 133 به درخواست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طراحی و ساخته شده است و دارای کیفیت ، دقت و اطمینان بالایی در میدان نبرد است.
بر همین اساس سلاح تک تیرانداز 7 / 12 میلیمتری نصر نیز به درخواست نیروی زمینی طراحی و ساخته شده است که این سلاح نیز از قدرت و دقت بالایی در میادین نبرد برخوردار است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.