نخستین مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی روز جمعه (هشتم اردیبهشت) از رادیو و تلویزیون پخش می‌شود که دیگر برنامه‌های تبلیغاتی آنها نسبت به روزهای دیگر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش جماران، به نظر می‌رسد به دلیل حضور شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در مناظره عصر روز جمعه (۸ اردیبهشت) که قرار است ساعت ۱۶ به صورت زنده از شبکه یک سیما و شبکه رادیویی ایران پخش شود، برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها نسبت به روزهای دیگر کمتر شده است.

در این راستا تنها حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه جمعه صبح، به صورت متکلم وحده به ارائه برخی برنامه‌های خود برای دولت دوازدهم می‌پردازد.

همچنین نخستین مناظره انتخاباتی روز جمعه (۸ اردیبهشت ماه) ساعت ۱۶، به طور زنده از شبکه یک سیما و شبکه رادیویی ایران پخش و ساعت ۲۲ همان روز از شبکه چهار سیما و شبکه رادیویی جوان بازپخش می‌شود.

به طور کلی مناظره‌های انتخاباتی مشترک نامزدهای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ‌های ۸، ۱۵ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه و در سه بخش مناظره اقتصادی-اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شوند.

مناظره شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی و اجتماعی در تاریخ هشتم اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران پخش می‌شود.

مناظره شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع سیاسی در تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران پخش می‌شود.

همچنین مناظره اقتصادی شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران پخش می‌شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.