نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: ما با آرامش کامل پشت سر آقای میرسلیم نماز می خوانیم، به او اعتماد داریم و تکلیف الهی خود می دانیم که به وی رای دهیم.

به گزارش جماران، اسدالله بادامچیان عصر امروز طی سخنانی در نشست انتخاباتی حزب موتلفه با بیان اینکه امسال یکی از برهه های حساس انقلاب، نظام و خط ولایت را در پیش رو داریم، گفت: حساسیت این برهه به دلیل موضوع انتخاب رئیس جمهور است و ما باید کسی را که متعهد، ساده زیست و متکی به یک حزب پاک و نیم قرنی است را انتخاب کنیم.

وی افزود: ما در یک برنامه ریزی چند ساله با پشتوانه چندساله مراجع تقلید در این موقعیت تکلیف شرعی خود دیدیم که یک نامزد را با نظر اعضا و مسئولان انتخاب کنیم.

بادامچیان افزود: ما با آرامش کامل پشت سر آقای میرسلیم نماز می خوانیم، به او اعتماد داریم و تکلیف الهی خود می دانیم که به وی رای دهیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اگر یک رئیس جمهور رجایی گونه واقعی باشد مشکلات کشور حل می شود در مسئولیت رجایی‌ها، باهنرها، لاجوردی‌ها و مهدوی‌کنی‌ها خلاف کاری و حقوق‌های نجومی گیر نمی‌آید اگر هم باشد آن را علاج می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان نتوانسته‌اند در سال‌های اخیر حتی مشکل آلودگی هوای تهران را حل کنند، گفت: در سال‌های گذشته دیدیم که مسئولان مشکلات ساده‌ای مثل هوای تهران را نمی توانند حل کنند و در عین حال مشکل اشتغال و اقتصاد همچنان باقی است که این نشان می دهد، آنان نمی توانند مشکلات را حل کنند و از این رو ما ناچار شدیم به صحنه بیابیم و کاندیدایی برای انتخابات داشته باشیم.

بادامچیان با بیان اینکه ما از رنج ولی امرمان رنج می بریم، اظهار کرد: تکلیف ما این است که با تمام قوا کار کنیم و دیگران را متوجه کنیم که حزب  موتلفه برای حل مشکلات قدم برداشته است.

وی در پایان با بیان اینکه ما پول زیادی نداریم که در انتخابات خرج کنیم و اگر هم داشتیم لزومی به مصرف آن نمی دیدیم، گفت: کسانی که خرج های سنگینی برای انتخابات می کنند، سرمایه گذاری می کنند تا به اصطلاح کاسه بدهند چینی ببرند اما در این برهه وظیفه ولایی ماست که وارد صحنه شویم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.