یک عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت که انتخابات ریاست جمهوری آینده برای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان انتخابات آسانی نخواهد بود.

به گزارش جماران، حمیدرضا حاجی بابایی درباره معرفی حسن روحانی به عنوان گزینه نهایی اصلاح‌طلبان، گفت: اصلاح‌طلبان کار عاقلانه‌ای کردند و شاید بهترین کار برای آنها همین بود. زیرا اگر راهی جز این می‌رفتند با مشکلات جدی روبرو می‌شدند و انشقاق ایجاد می‌شد. اگر هم به دولت مستقر آقای روحانی نه می‌گفتند این در واقع به نوعی عزل رئیس جمهور به حساب می‌آمد و برای جبهه‌ای که می‌خواهند به شکل هماهنگ کار کنند اقدام درستی نبود.

وی افزود: جمنا و نیروهای انقلابی که در این جبهه جمع شده‌اند بنا دارند عملکرد دقیق و حساب شده‌ای داشته باشند و در انتخابات ریاست جمهوری هم با تدبیر و بر اساس نیاز و واقعیت جامعه قدم بردارند که اگر این معیارها رعایت شود می‌توانند نتیجه موفقیت‌آمیزی به دنبال داشته باشند.  

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه اصولگرایان در مسیر وحدت حرکت می‌کنند،‌ اضافه کرد: به هر حال همه دلسوز هستند و حق هم این است که این فرصت به همه داده شود که حضور پیدا کنند. ما در این دوره انتخابات ویژه‌ای خواهیم داشت این انتخابات نه برای اصلاح‌طلبان و نه برای جمنا و دیگران انتخابات آسانی نخواهد بود. بلکه انتخابات پیچیده‌ای است که نیاز به تحلیل دقیق واقعیت‌های اجتماعی دارد تا بر اساس آن تصمیم بگیریم.

حاجی بابایی در پایان گفت: تلاش ما این است که در بین اصولگرایان بتوانیم به یک اجماع نسبی درباره کاندیدای ریاست جمهوری دست پیدا کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.