تولیت آستان قدس رضوی به مناسبت تشرف رهبر معظم انقلاب اسلامی و برنامه سخنرانی معظم له همزمان با نخستین روز فروردین ماه در حرم مطهر امام رضا(ع) پیامی منتشر کرد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی در این پیام که از سوی آستان قدس رضوی منتشر شد، با ابراز خرسندی از حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و خیر مقدم به محضر معظم له،‌ از مردم مؤمن و انقلابی مشهد ب‌‌ویژه علمای اعلام، روحانیون، خانواده‌ شهدا و ایثارگران، دانشگاهیان، اصناف و عموم زائران رضوی دعوت کرد تا در این سخنرانی شرکت کنند.
وی افزود: این مراسم ساعت 15:30 روز یکشنبه اول فروردین ‌ماه 1395 فرصتی برای دیدار با رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی است تا با بهره بردن از فیوضات این محفل باشکوه و استماع بیانات ارزشمند ایشان که نقشه راه سال جدید امت اسلامی را تبیین می‌ نمایند، در جوار بارگاه رضوی بار دیگر عهد و بیعت خود با آرمانهای امام راحل و مقام عظمای ولایت را تجدید نموده و حماسه‌ای دیگر برپا نمایند.
'در آغاز بهار طبیعت این حضور سعادتی است که در پرتو انوار مضجع مطهر امام رئوف شاهد شکوه آفرینش و میزبان قدوم ولی امر مسلمین و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران هستیم. به ‌یقین پرتو انقلاب اسلامی که به رهبری امام راحل و جانفشانی شهیدان والامقام به‌ثمر نشسته با درایت و مدیریت حکیمانه رهبر معظم انقلاب اینک پیام خود را به جهان صادر کرده است و موجهای بیداری در گوشه و کنار جهان و به‌ ویژه در منطقه نشانه این تحول و برهم خوردن نظم نوین جهانی مورد ادعای غرب می‌باشد.'
تولیت آستان قدس رضوی در این پیام ادامه داد: گرچه استکبار جهانی با دسیسه‌ چینی های رنگارنگ و بهره‌بردن از نادانی و بزدلی برخی از سران کشورهای منطقه و راه‌اندازی جنگ های نیابتی خاورمیانه را به منطقه‌ای بحرانی تبدیل نموده ولی به فضل الهی و با هوشمندی و درایت مقام معظم رهبری و حضور همیشگی مردم در صحنه خواهیم توانست نقش تاریخی خود را ایفا نماییم.
حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: پایان سال با یاد و خاطره تولیت فقید آستان قدس رضوی و خدمتگزار مخلص حریم ملکوتی حضرت رضا(ع) مرحوم آیت الله واعظ طبسی پیوند خورد که علو درجات را برای آن فقید سعید از خداوند متعال مسالت می کنیم.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.