قائم مقام حزب اعتماد ملی گفت: دولت خدمات زیادی برای کشور انجام داده که یکی از مهم ترین و برجسته ترین اقدامات دولت تدبیر و امید برجام است و باید فواید آن به صورت ملموس و با عدد و رقم برای مردم بیان شود تا همه به قضاوت صحیحی برسند.

به گزارش جماران، حجت الاسلام رسول منتجب نیا، یکشنبه شب در دفتر استانی حزب اعتدال و توسعه در مشهد، با بیان اینکه مخالفان، ناجوانمردانه و غیرمنصفانه با دولت یازدهم برخورد می کنند، اظهار کرد: این ها عزم خود را جزم کرده اند تا رئیس جمهوری در دور دوم موفق نشود.
وی ادامه داد: مسئولان باید آمار و کارنامه کارهای انجام شده را به زبان ساده برای مردم بازگو کنند و در این میان رسانه ها و احزاب نیز باید بیشتر تلاش کنند.
قائم مقام حزب اعتماد ملی افزود: حزب و تحزب جزو خلاءهای کشور است و هر چه برای این موضوع تلاش کنیم کم است و بدون نظام حزبی قوی به توسعه پایدار نمی رسیم و باید احزاب قوی و قدرتمند با سلائق مختلف در کشور حضور داشته باشند.
حجت الاسلام منتجب نیا گفت: در دیداری که پنج ماه قبل از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی با ایشان داشتیم آن بزرگوار بیان می کرد قصد دارد بعد از انتخابات 96 تلاش کند چندین حزب قدرتمند و قوی به وجود آمده و با هم به رقابت بپردازند.
وی با بیان اینکه باید به جایی برسیم که مانند ضرورتهای اولیه زندگی، همه مردم در قالب حزبی بگنجند و فعالیت حزبی خود را قانونمند و شناسنامه دار در احزاب دنبال کنند، افزود: این افتخار نیست که یک فرد بگوید فعالیت سیاسی می کنم اما عضو هیچ حزب و گروهی نیستم.
قائم مقام حزب اعتماد ملی اظهار کرد: در شرایطی قرار داریم که دولت با شعار اعتدال می تواند بیش از پیش به توسعه احزاب قدرتمند کمک کند تا اینها به عنوان دولت در سایه، کار کارشناسی انجام دهند.
حجت الاسلام منتجب نیا با بیان اینکه جریان اصلاحات و انقلاب بر اساس اعتدال بود و اگر این موضوع در انقلاب وجود نداشت این انقلاب، انقلاب اسلامی نبود، افزود: امام راحل (ره) در راس اعتدالگرایان قرار داشت و این انقلاب اگر در هر کشور دیگری رخ می داد، افراطی گری کارهایی می کرد که فاجعه به بار می آورد.
وی ادامه داد: افرادی که بخواهند با افراطی گری و تحریک احساسات اهل سنت، خواسته یا ناخواسته تفرقه بیندازند، ضربه اصلی را به نظام می زنند در حالی که همه می دانیم قومیتها و مذاهب نه تنها خطری برای کشور نیستند بلکه جزئی از ایران اسلامی هستند و همه مذاهب کشور از جمله اهل سنت متعهد و متعصب نسبت به نظام و مملکت بوده و نقش بی بدیل و تعیین کننده ای در صحنه های انتخابات دارند.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس دولت یازدهم رقیب قدرتمندی ندارد و جناح مقابل نیز نمی تواند روی یک کاندیدا به اجماع برسد و با توجه به شرایط و ملاحظات فعلی خیرالموجودین برای ریاست جمهوری، دکتر روحانی است.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.