سخنگوی هیات رئیسه شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان این که شورای مرکزی در حال رایزنی با 10نامزد منتخب مجمع اول است، گفت: تا قبل از فرودین 96 امکان برگزاری مجمع ملی دوم وجود ندارد.

به گزارش جماران، دکترمرضیه وحید دستجردی، از ادامه رایزنی با نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: برای برگزاری دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، یک پیش‌نیاز وجود دارد که تا این پیش‌نیاز محقق نشود، امکان برگزاری مجمع عمومی دوم جبهه مردمی نیروهای انقلاب، وجود ندارد. 
وی گفت: پیش نیاز برگزاری مجمع این است که باید با 10نامزدی که بیشترین آرا را در مجمع عمومی اول کسب کرده‌اند گفت و گو و مذاکره کنیم. 
وحیددستجردی ادامه داد: هیات رئیسه شورای مرکزی در حال رایزنی و گفت و گو با این نامزده‌هاست؛ این کار آغاز شده و تا حصول به نتیجه، همچنان ادامه خواهد داشت. 
وی افزود: اگر قرار بود مجمع ملی دوم جبهه مردمی، در اسفند ماه برگزار شود، عملا به دلیل کمبود وقت، این موضوع امکان نداشت به همین دلیل برای اینکه زمان کافی برای گفت وگو با نامزدهای داشته باشیم، دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، در فروردین ماه 96 برگزارخواهد شد. 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، پیش‌ترعلی همتی عضو شورای مرکزی جبهه منا اعلام کرده بود که دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی نیمه فروردین 96، برگزارمی‌شود وهمان زمان اسامی 10 کاندیدای نخست که بیشترین رای را درنخستین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کسب کرده‌اند، اعلام خواهد شد. 
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.