معاون دبیرکل حزب اسلامی کار با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی تمام زندگی پربرکت خود را وقف پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی کرد گفت: وی نقشه راهنمای انقلاب و نظام اسلامی بود.

به گزارش جماران، سید حسن موسوی  درباره شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: ایشان راههای پرخطر مبارزه را آزموده بود و در این مسیر هیچ شکنجه، زندان و توهینی او را ناامید نکرد و همچنین راههای حفظ و حراست از اسلام و نظام اسلامی را نیز به خوبی می شناخت و در تمام بزنگاههای مهم تاریخی، این را اثبات کرد. 
وی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از پیشگامان آگاهی بخشی در حوزه های علمیه، در بین مردم و روحانیون در ماجرای فلسطین بود و آگاهی داشتن را حق همه مردم می دانست. 
معاون دبیر کل حزب اسلامی کار یادآور شد: ایشان از ابتدای انقلاب در تمام مسئولیت ها، خاطرات خود را به صورت روزانه نوشته اند و بدون سانسور برای عموم منتشر کرده اند.
این عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار تصریح کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول دوران کار و فعالیت سیاسی، مورد ناجوانمردانه ترین عداوت ها و دشمنی ها قرار گرفت ولی اعتقاد داشت که مردم آگاه اند و این تخریب ها و حرفها را نمی پذیرند.
وی در ادامه سرگذشت و زندگی آیت الله هاشمی رفسنجانی را احسن القصص روزگار ما بیان کرد و گفت: آن مرحوم بخاطر اعتماد بی نظیر حضرت امام خمینی(ره) به او، و به واسطه تائیدات الهی که همواره در زندگی او دیده می شد ، همیشه مورد حسد و رشک بود.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.