دومین روز ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین دقایقی پیش با حضور آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس قوه قضاییه آغاز به کار کرد.

به گزارش جماران، قرار است در نشست صبح امروز کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین رییس قوه قضاییه و جمعی از روسای مجالس کشورهای شرکت کننده در این کنفرانس سخنرانی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری نیز سخنران جلسه عصر امروز و مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین است.
پس از سخنرانی رییس جمهوری، بیانیه پایانی این کنفرانس قرائت می شود.
ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین روز سه شنبه(سوم اسفندماه) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، روسای سه قوه و شخصیت های برجسته جهان اسلام با شعار «همه باهم در حمایت از فلسطین» در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی گشایش یافت.
بیش از 80 هیات و 700 میهمان خارجی در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین شرکت دارند، روز پنج شنبه نیز نشستی با سازمان های مردم نهاد و نهادهای غیردولتی حامی مقاومت فلسطین در محل اجلاس سران برگزار می شود.
این کنفرانس از چهار کمیته شامل پارلمانی ها، جوانان، سازمان های مردم نهاد، نهضت ها و گروه های مقاومت تشکیل شده است و کمیته مستقل تنظیم بیانیه نهایی نیز ایجاد خواهد شد که بیانیه را با نظر روسای هیات های شرکت کننده از کشورهای مختلف تنظیم خواهند کرد. 
اجرای سمفونی مقاومت و قدردانی از برخی چهره های شاخص مقاومت اسلامی از برنامه های امروز ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین است.
پنج اجلاس قبلی در سال‌های 70،‌80، 85، 87 و 90 و پس از تصویب قانون حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در 19 اردیبهشت سال 69در تهران برگزار شده و امسال ششمین کنفرانس است که برگزار می شود.
پنجمین اجلاس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در مهرماه سال 90 با شعار فلسطین، وطن فلسطینیان برگزار شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.