قائم مقام معاون بازرگانی و صنایع وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:در اجرای مصوبه کارگروه تنظیم بازار و به منظور رفاه مصرف کنندگان،برنج باکیفیت،شکر و کره با قیمت ارزان در فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف کارمندی و کارگری عرضه می شود. 

به گزارش جماران، مهدی کاظم نژاد با اشاره به مصوبه کارگروه تنظیم بازار،گفت:به منظور رفاه مصرف کنندگان، برنج درجه یک هندی با قیمت هر کیلوگرم 3800 تومان،برنج اروگوئه ای با قیمت هر کیلوگرم 2600 تومان و سایر ارقام برنج با قیمت هر کیلو دو هزار تومان بدون محدودیت در فروشکاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف کارمندی و کارگری عرضه می شود.

قائم مقام معاون بازرگانی و صنایع وزارت جهاد کشاورزی در خصوص شکر اظهار داشت: شکر سفید تصفیه شده درجه یک تحویل درب کارخانه 2520 تومان و در بسته‌های 900 گرمی با قیمت 2950 تومان و یک کیلوگرمی 3200 تومان در شبکه‌های توزیع و فروشگاه های زنجیره‌ای به مصرف کنندگان عرضه می شود. 

کاظم نژاد همچنین از عرضه کره در بسته‌های 50 و 100 گرمی به ترتیب با قیمت های 1500 و 2900 تومان خبر داد و گفت: در اجرای مصوبه کارگروه تنظیم بازار،شرکت بازرگانی دولتی موظف شده تا پنج هزارتن کره برای توزیع در فروشگاه های زنجیره ای تامین کند.

وی با اشاره به ادامه عرضه گوشت گوسفندی با قیمت 31 هزار و 500 تومان در میادین میوه و تره بار در مورد گوشت مرغ گفت:در حال حاضر آرامش در بازار گوشت مرغ حاکم است ولی با توجه به افزایش احتمالی تقاضا در ایام عید پیش بینی شده گوشت مرغ منجمد با قیمت فروش هر کیلوگرم 5500 تومان تحویل درب سردخانه های شرکت پشتیبانی امور دام و حداکثر تا پنج درصد قیمت بیشتر برای مصرف کننده در نمایشگاه ها و فروشگاه های بهاره، میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی ، فروشگاه های زنجیره ای و تعاونی های مصرف کارکنان در سراسر کشور عرضه می شود. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.