در جلسه شانزدهم و هفدهم کمیسیون سیاسی - اجتماعی در دوره پنجم، پیرامون اهم مسائل داخلی، بحث و تبادل نظر شد.جلسه کمیسیون‌های «سیاسی _ اجتماعی» و «حراست و پاسداری از ولایت فقیه» مجلس خبرگان رهبری در دبیرخانه این مجلس در قم برگزار شد.

به گزارش جماران، در این جلسه که با حضور اعضاء و به ریاست حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی برگزار شد، ابتدا حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی، وزیر اطلاعات و عضو کمیسیون سیاسی _ اجتماعی، گزارشی از فعالیت های وزارت اطلاعات و اقدامات اخیر سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی سازی توطئه های دشمنان در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن ارائه داد.

کمیسیون سیاسی - اجتماعی همچنین موضوع انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و در ادامه، مطالبات خبرگان رهبری در حوزه مسائل اقتصادی(اقتصاد مقاومتی؛ مشکلات معیشتی) و فرهنگی(فضای مجازی) را مورد بحث و گفتگو قرار داد.

همچنین در جلسه پنجم کمیسیون حراست و پاسداری از ولایت فقیه، گزارش کارگروههای این کمیسیون و روند تشکیل جلسات کارگروهها توسط حجج اسلام حیدری آل کثیر، توکل و فرحانی ارائه و مقرر شد جمع بندی نهایی کارگروه‌ها پس از تأیید رئیس و اعضای کمیسیون به هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تقدیم گردد.

به گزارش ایسنا، این کمیسیون هفت عضو اصلی و سه عضو علی البدل و حجت الاسلام و المسلمین عالمی ریاست آن را بر عهده دارد

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.