مقامات رسمی آمریکایی فاش کرده اند که بسیاری از مامورین اطلاعاتی این کشور به دلیل نگرانی از درز اطلاعات محرمانه از کاخ سفید این گونه اطلاعات را از ترامپ مخفی نگاه می دارند.

به گزارش جماران، برخی از مقامات رسمی فعلی و گذشته آمریکا روز پنجشنبه فاش کردند که به دلیل کنترل نداشتن گردانندگان کاخ سفید بر اطلاعات محرمانه و احتمال درز آن ها به بیرون، بسیاری از این اطلاعات از ترامپ مخفی نگاه داشته شده است.
این تصمیم مامورین امنیتی آمریکا که با بر ملا شدن اطلاعات مربوط به تماس های سری مایک فلین با مقامات روسی شدت بیشتری پیدا کرده نشانه آشکاری از بی اعتمادی روبه گسترش در میان دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و گردانندگان کاخ سفید است.
مقامات مذکور در گفت وگو با نشریه وال استریت ژورنال گفته اند که این مامورین به دلیل همین نگرانی ها از افشای شیوه ها و منابع اطلاعاتی برای مقامات کاخ سفید و برای مثال شیوه هایی که در جاسوسی های اطلاعاتی در مورد کشورها و دولت های خارجی به کار گرفته شده خودداری کرده اند .
در حالی که هنوز تعداد و موارد پنهان کاری این مامورین در رابطه با ترامپ و حلقه اطرافیان او روشن نشده، یک مقام ارشد کاخ سفید این اظهارات مقامات آمریکایی را رد کرده و گفته است که تاکنون هیچ سند و مدرکی که صحت این ادعاها را ثابت کند، وجود ندارد.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.