دکتر میرزاده که به همراه معاونین خود و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده بود گفت: حضور مردم نشانگر یک پایداری ۳۸ ساله بر شعار های اصیل انقلابی است.

به گزارش جماران ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور ایران در پوسته های اول جهانی تولید علم و پیشرفت های بی نظیر و چشمگیر در علوم نانو، زیست فناوری و فناوری هسته‌ای یکی از هزاران دستاورد این انقلاب شگرف و بزرگ برای کشور محسوب می‌شود.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به آیه شریفه فذکرهم بایام الله ان فی ذلک لایات لکل صبار شکور گفت : بزرگداشت ایام الله دهه فجر نماد صبر مردم ایران در مقابل مشکلات و توطئه ها و تهدیدها و شکرگزاری آنه در مقابل نعمت انقلاب اسلامی است .

وی با بیان اینکه ایران که پیش از انقلاب حتی برای امورات امنیتی و نظامی خود وابسته به مستشاران آمریکایی بود، گفت: امروز با ادامه راه امام راحل و هدایت رهبر معظم انقلاب با حاکمیتی مردمی و مستقل یک کشور تاثیر گذار در هندسه جهانی محسوب می شود.

میرزاده اضافه کرد: تهدید ها و توطئه های اعتراف به برتری موضع جمهوری اسلامی ایران در معادلات جهانی است و هر چه توطئه ها و تهدید ها بیشتر باشد پاسخ مردم ایران کوبنده‌تر است .

دکتر میرزاده با اشاره به حضور پررنگ دانشگاهیان در راهپیمایی امروز گفت امروز ایران با هدایت رهبری و تدبیر دولت جهان را وادار به پذیرفتن این تاثیر کرده و مجبور به قبول قدرت ایران کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: تکلیف دانشگاهیان در مقابل این حضور حماسی مردم و پایبندی آنان به آرمان های نظام مقدس ادامه جهاد در عرصه علمی است، و همانگونه که در پرونده هسته ای دیدیم بخشی از قدرت ایران مرهون دانشمندانی بود که جهاد علمی را معنا کردند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.