آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید ضمن تاکید برحضور پرشکوه مردم در روز 22 بهمن ماه گفت: لقب شیطان بزرگ، در حقیقت درشان آمریکاست چون با ابزار قدرتی که در دست دارد، به صورت دائم درحال شیطنت است.

به گزارش جماران به نقل از مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید روز سه شنبه در دیدار اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم(ع) پردیسان قم و جمعی از نیروهای نزاجا،نهاجا و پدافند ارتش، بابیان این که این سخن امام راحل که گفتند «آمریکا شیطان بزرگ» است سخنی درست و به حق است، اظهار داشت: امام راحل شخصیتی بزرگ و انقلابی بود که به خوبی آمریکا را شناخت و این لقب را برای آن انتخاب کردند.

وی به 22 بهمن ماه سالروز پیروی انقلاب اسلامی اشاره کرد با تاکید بر حضور پرشکوه مردم در این روزگفت: نظامی که در ایران است با نظام های دیگر فرق می کند و به صورت دقیق به همین دلیل لازم است، همه آحاد ملت دراین روز به صحنه بیایند و از جنایت های غرب و عوامل آنها اعلام انزجار کنند.
آیت الله نوری همدانی بابیان اینکه آحاد ملت برای حفظ و ارکان انقلاب مسئولیت دارد افزود: حوزویان هم همراه با سایر مردم ایران اسلامی در روز 22 بهمن به صحنه خواهند آمد و حمایت خود را از آرمان های انقلاب و امام راحل اعلام خواهند کرد.
وی با بیان این که طلبگی نیازمند به عواملی چون اخلاص، داشتن تقوا، اراده قوی، همت بلند و رسیدن با بالاترین درجات اخلاق، نظم و قوی شدن در علوم پایه حوزه است، اظهار داشت: علم به وسیله اخلاص و تهذیب نفس هویت پیدا می کند.
وی بر برگزاری کرسی درس اخلاق در حوزه تاکید کرد گفت: برگزاری آن را در شرایط کنونی ضروری است و تبلیغی اثر بخش و مفید است که گوینده و متکلم آن عامل به عمل باشد.
دوازدهم بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران در سال 57، تا 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است که در روز 22 بهمن، راهپیمایی باشکوه مردم در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.