وزیر اطلاعات با بیان اینکه دولت عرصه خدمت را بدون منت و هیاهو گشوده است گفت: دولت با وجود مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه و کاهش درآمدها خدمت به مردم را اساس برنامه های خود قرار داد.

به گزارش جماران ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید محمود علوی روز شنبه در آیین بهره برداری از 944 طرح گازرسانی به شهرها و روستاهای استان فارس در شیراز افزود: با وجود مشکلات فرارو، حجم خدمات صورت گرفته در دولت بسیار گسترده است و حاکی از مدیریت جهادی است که همواره مطالبه مقام معظم رهبری از مسئولان در مسیر رشد و اعتلای کشور بوده است. 
وی با بیان این که نعمت هایی که خداوند به ملت ایران ارزانی داشته است بی شمار است، گفت: در عرصه معنوی، خداوند نعمت استقلال ، اتکا به اراده ملی و حفظ عزت و سربلندی و اقتدار خود ، نعمت رهبری هوشمند و شایسته و نعمت رئیس جمهوری خردمند و عاقل را به ما ارزانی داشته است. 
وزیر اطلاعات گفت: خدمت به مردم به ویژه در مناطق محروم و خدمت به مردم زجر کشیده و محرومان جامعه یکی از اهداف و آرمان های انقلاب و آرزوهای امام انقلابی و رهبر عزیزمان بوده و هست.
علوی با اشاره به بهره برداری از 944 طرح گازرسانی در این آیین گفت: دست اندرکاران امور که برای برخورداری روستاهای استان فارس از نعمت گاز طبیعی در فصل سرد سال تلاش کردند و لبخند رضایت را بر لبان آنها نشاندند باید به یاد داشته باشند که رضایت مردم محروم و زجر کشیده نمادی از رضایت خداوند متعال از انسان ها است. 
نماینده دولت تدبیر و امید گفت: استان فارس در گاز رسانی به شهرها و روستاها گوی سبقت را از دیگر استان ها ربوده است ، خدمتی که در سه سال گذشته در استان فارس در حوزه گاز رسانی انجام شده است، همسنگ خدمتی است که در 50 سال قبل به استان فارس شده است . 
وی افزود: قدردان همه تلاشگران در عرصه خدمت به مردم در دولت یازدهم و دولت های گذشته هستیم. 
علوی با اشاره به حضور مردم در عرصه های مختلف در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی گفت: هر زمان نوبت نقش آفرینی مردم بود به راستی سنگ تمام گذاشتند و آنها شایستگی این را دارند که در خدمت به آنان سنگ تمام گذاشته شود . 
وزیر اطلاعات اظهار کرد: در فضای ثبات و امنیت کشور که با مجاهدت سربازان گمنام و همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به وجود آمده است، ایران اسلامی از امنیت بی بدیلی در منطقه ای پرآشوب که از هر سو و نقطه آن صدای انفجار به گوش می رسد برخوردار است و امیدوار هستیم که این بستر فراهم شده در حوزه امنیت، زمینه رشد، توسعه و بالندگی جامعه را در ابعاد مختلف فراهم کند . 
استاندار فارس نیز در سخنانی در این آیین گفت: همه روستاهای استان در 2 سال آینده از گاز طبیعی بهره مند می شوند و به طور همزمان، فعال کردن میادین نفت و گاز استان در دستور کار است. 
سید محمد علی افشانی افزود:نهضت فعالیت های عمرانی و اقتصادی در استان فارس آغاز شده است و دهه فجر امسال نمادی از بهره برداری از طرح های بزرگ اقتصادی و عمرانی در این استان است.
استاندار فارس با بیان اینکه در همه حوزه ها شاهد افتتاح طرح های عمرانی و اقتصادی هستیم گفت: در دهه فجر امسال یک هزار و 537 طرح با اعتبار 2 هزار و 382 میلیارد تومان در استان فارس به بهره برداری می رسد.
در این آیین، 944 پروژه گازرسانی در استان فارس با سرمایه گذاری یک هزار و 230 میلیارد و 300میلیون تومان به بهره برداری رسید. 
با بهره برداری از این طرح ها و احداث 10 خط انتقال، 10 شهر، 689 روستا و 54 واحد صنعتی به جمع بهره برداران گاز در استان فارس پیوستند. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.