پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

عبدالعلی میرکوهی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری، با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد.

 

 

به گزارش جماران به نقل از وزارت دادگستری، با حکم حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری، عبدالعلی میرکوهی از مدیران با سابقه وزارت دادگستری و معاون فعلی حقوقی و امور مجلس وزارت، با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی منصوب شد و خدمات ۲۲ ماهه دکتر علیرضا جمشیدی در این سازمان پایان پذیرفت.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی که با حضور مدیران و معاونین وزارت دادگستری و سازمان تعزیرات حکومتی در وزارت دادگستری برگزار شد، وزیر دادگستری از زحمات و خدمات دکتر جمشیدی و مدیریت برنامه ای وی در طول مدت تصدی، تقدیر کرد.

پورمحمدی همچنین ضمن برشمردن ویژگی‌های مدیریتی دکتر جمشیدی از اقدامات مدیریتی و برنامه‌ای و همچنین دستاوردهای وی در این دوره یاد کرد و این دوره را به عنوان نقطه عطف دوره‌های مدیریتی سازمان تعزیرات خواند.

ریاست سابق سازمان تعزیرات نیز با ارائه گزارشی مفصل از خدمات و عملکرد ۲۲ ماهه خود از همکاری و رابطه بسیار نزدیکش با وزیر دادگستری و مدیران وزارتخانه در طول ریاست خود در سازمان خبر داد و این توفیق را مرهون تلاش‌ها و زحمات تمامی مدیران و همکاران خود در وزارتخانه و سازمان دانست.

در ادامه این جلسه وزیر دادگستری ضمن معرفی نقاط قوت و روحیات مدیریتی و تخصصی آقای عبدالعلی میرکوهی، انتظارات خود را در خصوص پیشبرد اهداف دولت، در مبارزه با فساد و تقویت و توسعه و معرفی بهتر سازمان تعزیرات برشمرد و خواستار ارائه خدمات شایسته‌تر به مردم با تلاش مضاعف شد.

 

منبع:ایلنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.