در نخستین روز از ایام الله دهه فجر و به مناسبت بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مردم شهید پرور قم پس از اجتماع در حرم مطهر حضرت معصومه (س)، به سمت بیت امام راحل در منطقه یخچال قاضی قم حرکت کردند.

به گزارش جماران ،همزمان با آغاز دهه فجر، بیت قدیمی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی روزسه شنبه در قم گلباران شد.
آنان در حالی که تصاویری از امام راحل و رهبر معظم انقلاب، پلاکاردهایی در گرامیداشت دهه فجر و پرچم های سه رنگ ایران در دست داشتند، پس از عبور از خیابانهای آیت الله العظمی مرعشی نجفی (ره) و معلم، در بیت امام راحل تجمع کردند. مسوولان و اقشار مختلف مردم استان قم در این مکان ضمن ادای احترام به شهدای انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با امام و رهبری و خون شهیدان، منزل بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران را گلباران و مردم نیز به مناسبت دهه فجر و سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن با شیرینی و شکلات از شرکت کنندگان پذیرایی کردند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم، در این مراسم، ملت ایران را در طول تاریخ بی نظیر خواند و اظهار کرد: ملت ایران از جان، مال و آبروی خود برای اعتلای کلمه حق گذشته و در این راه سختی ها و مشکلات بسیاری تحمل کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری، با اشاره به هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب افزود: دشمن فکر می کرد پس از ارتحال امام خمینی(ره) می تواند دوباره در کشور جای پایی پیدا کند ولی امروز با ملتی عظیم که دلداده انقلاب و رهبری است، نقشه های خود را بی اثر می بیند.

وی ادامه داد: دشمنان ملت ایران با تمام توان نظامی و سیاسی خود در مقابل نهضت امام خمینی(ره) ایستادند و جنگ هشت ساله را به راه انداختند ولی با استقامت جوانان این کشور و رهبری معمار کبیر انقلاب با رسوایی مواجه شدند.

همچنین در این مکان، حضور نونهالان و کودکان جلوه خاصی به مراسم داده بود و گروه موزیک سپاه امام علی (ع) استان قم نیز به اجرای برنامه پرداخت و نمایشگاه عکسی از امام خمینی (ره) در ایام انقلاب اسلامی برپا شد.

 

منبع:ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.