حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی برای افتتاح چندین پروژه مهم صنعتی و تولیدی، وارد استان البرز شد.

به گزارش جماران، در جریان سفر رئیس جمهوری به استان البرز که محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز وی را همراهی می کند، قرار است 11 پروژه مهم صنعتی و تولیدی استان البرز به بهره برداری برسد.
رئیس جمهوری 3 پروژه بزرگ صنعتی شامل افتتاح خط تولید فروکتوز، گلوگز و گلوتن ذرت و فاز توسعه ذخیره سازی و نگهداری غلات در سیلو در شهرستان ساوجبلاغ را با حضور مستقیم به بهره برداری می رساند.
این مجتمع با ظرفیت 400هزارتن شامل 15 هزارتن گلوتن ذرت و 70هزار تن گلوکز وشربت و 315هزارتن فروکتز و شربت است. 210 هزار تن ذخیره سازی و نگهداری غلات در سیلو نیز در زمینی به مساحت 4000مترمربع در زیر بنای 21 هزار و 527 متر مربع به بهره برداری رسید. تولید 6 هزارتن انواع بیسکویت، کلوچه و شیرینی های غیر آردی و شکلات نیز از دیگر تولیدات این مجتمع است.
بر اساس این گزارش، برای آماده سازی این پروژه ها 25 هزار و 514 میلیارد ریال اعتبار از سوی بخش خصوصی هزینه شده است.
چند پروژه صنعتی و تولیدی دیگر نیز قرار است همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان البرز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون او، از طریق ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهوری به بهره برداری برسد.
8 طرح توسعه ای و ایجادی دیگر نیز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون وزیر در دستور کار قرار دارد که در مجموع این طرح ها برای استان البرز 4 هزار و 529 شغل ایجاد می کند.
در این سفر با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت از دو طرح نوین لوازم خانگی و تابلو های برق نیز رونمایی می شود.
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.