قائم مقام وزیر کشور افزود: بسیاری از شاگردان حضرت امام خمینی(س) در مسیر پیمودن راه انقلاب شهید شدند و برخی از آنها که بعد از انقلاب اسلامی فعالیت کردند همواره راه امام را ادامه دادند.

قائم مقام وزیر کشور گفت:خلوص نیت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و امروز نیز باید با وحدت کلمه و حمایت از رهبری برای پیشرفت و توسعه کشور گام برداریم.

به گزارش جماران، محمدحسین مقیمی طی سخنانی در مراسم ادای احترام کارکنان و مدیران وزارت کشور به مقام امام خمینی(ره)،با اشاره به آغاز ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:یاد حضرت امام خمینی(ره) که پرچم‌دار نهضت انقلاب اسلامی است همیشه زنده خواهد ماند و ما نیز تلاش می‌کنیم همانند ایشان راه جهاد و شهادت را ادامه دهیم.

وی ادامه داد:امام راحل همه عمر خود را وقف پیروزی انقلاب اسلامی کرد و لحظه لحظه زندگی پربرکت‌شان را در مسیر به ثمر نشاندن اهداف اسلام صرف کرد.

قائم مقام وزیر کشور افزود: بسیاری از شاگردان حضرت امام خمینی(س) در مسیر پیمودن راه انقلاب شهید شدند و برخی از آنها که بعد از انقلاب اسلامی فعالیت کردند همواره راه امام را ادامه دادند.

مقیمی با بیان این که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قبل و بعد از پیروزی انقلاب همواره یار امام بود،اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله هاشمی در زمان شکل‌گیری نهضت اسلامی ایران لحظه‌ای از یاری امام دست برنداشت و ایشان ثمره بسیار مفیدی از نظر علمی به یادگار گذاشت و در دوران حیات‌اش نیز کتاب‌های ارزشمندی را به جامعه ارائه کرد.

قائم مقام وزیر کشور اظهار کرد:بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر وحدت کلمه،اسلام و پاسداری از احکام دین تاکید داشت و مردم به دلیل همین دینداری امام راحل از ایشان تبعیت می‌کردند. امام قدر ملت ایران را می‌دانست و مردم در همه روزهای سخت انقلاب مردم ایران پشتوانه امام و انقلاب بودند.

وی در پایان تصریح کرد:خلوص نیت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و امروز نیز باید با وحدت کلمه و حمایت از رهبری برای پیشرفت و توسعه کشور گام برداریم که وزارت کشور هم در این بین مسئولیت خطیر و مهمی را به عهده دارد و باید کوشاتر از قبل عمل کند، چرا که این نهاد تلاش می‌کند تا سیاست‌های دولت تدبیر و امید را به خوبی اجرا کند و با آرمان‌های امام راحل عهد بندد که در مسیر اسلام و انقلاب حرکت کند.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.