شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهیم جشنواره‌های فجر امسال را درشان نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار کنند و دقت داشته باشند که معروف ها حفظ و از منکرات جلوگیری شود»

شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی تاکید کرد: از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌خواهیم جشنواره‌های فجر امسال را درشان نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار کنند و دقت داشته باشند که معروف ها حفظ و از منکرات جلوگیری شود»

به گزارش جماران به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

بیانیه شورای امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی

درباره جشنواره های فجر

جشنواره های فجر باید تابلوی فرهنگی انقلاب اسلامی باشد، نه جایگاه سوء استفاده و اهانت به ارزش های مردم و انقلاب اسلامی.

دهه مبارکه فجر، فصل به ثمر نشستن مبارزات مردم غیور ایران با طاغوت و استکبار و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) می باشد.

این پیروزی مرهون مجاهدت و ایثار مردان و زنان مؤمن و انقلابی و خون های پاک هزاران شهید والامقامی است که در این راه مقدس، جان خویش را نثار کردند.

اینک پس از گذشت ۳۷ سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در این کشور، هر سال در ایام دهه مبارکه فجر، مردم همیشه در صحنه، این پیروزی بزرگ را جشن گرفته و با شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، استمرار حمایت خویش را از انقلاب اسلامی به نمایش می گذارند.

همزمان با این ایام الله، جشنواره های هنری فجر نیز در سطح بین المللی برگزار می گردد و انتظار این است که فرصتی برای معرفی و عرضه دستاوردهای فرهنگی و هنری فاخر انقلاب اسلامی باشند.

متأسفانه امسال در افتتاحیه جشنواره تئاتر فجر، نمایشی با زیر پا نهادن تمام ارزش های اسلامی، اخلاقی، فرهنگی و هنری، در میان سکوت و عدم واکنش مسئولین که خود تأییدی بر این لاابالی گری آشکار بود، اجرا شد که در شأن دهه مبارکه فجر نبود و اعتراض جامعه اسلامی و هنرمندان متعهد را به دنبال داشت.

به نظر می رسد این اقدام در راستای سیاست استحاله فرهنگی توسط مستکبرین و عوامل نفوذی داخلی آنها که به دنبال تغییر ذائقه فرهنگی مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی هستند، انجام شده است. مطمئن هستیم که ملت بصیر و انقلابی ایران این توطئه ها را می شناسد و به موقع، مسئولان بی تفاوت و یا مقصر در این رابطه را مؤاخذه خواهد کرد.

دشمنان، ایمان و حیا و عفت و غیرت مردم مؤمن و شریف ایران را هدف گرفته اند و برای ضربه زدن به ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند. جشنواره های فجر باید تابلوی فرهنگی انقلاب اسلامی باشد، نه جایگاه سوء استفاده و اهانت به ارزش های مردم و انقلاب اسلامی. بنابراین از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قاطعانه می خواهیم در مقابل مردم شهیدپرور پاسخگو بوده و جشنواره های فجر را درشان نظام و ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی برگزار نمایند و دقت داشته باشند که معروف ها حفظ و از منکرات جلوگیری شود.

همچنین از نمایندگان مجلس بویژه کمیسیون فرهنگی انتظار می رود وظیفه نظارتی خود را در این زمینه اعمال نموده و به این قبیل اقدامات رسیدگی نمایند.

شورای امر به معروف و نهی از منکر

حزب مؤتلفه اسلامی

بهمن ۱۳۹۵»

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.