موج برف و یخبندان که گفته می شود حدود 20 استان کشور را فراگرفته است باعث شد شماری از مدارس دوره ابتدایی در بسیاری از شهرها تعطیل شود. در استان تهران طبق تصمیم آموزش و پرورش به دلیل شرایط جوی کلیه مقاطع تحصیلی پردیس ، رودهن ،دماوند و فیروزکوه در نوبت صبح تعطیل خواهد بود

به گزارش جماران، باتوجه به بارش برف وسردی هوا ساعات کار ادارات ومدارس استان چهارمحال و بختیاری فردا شنبه ۹ بهمن ساعت ۸.۳۰ میباشد.
مدارس طالقان و بخش آسارا استان البرز فردا در شیفت صبح تعطیل شدند.
در چاراویماق مدارس مقاطع پیش دبستانی و استثنایی ابتدایی شهری و روستایی فردا تعطیل است. همچنین مدارس بقیه مقاطع شهری و روستایی نیز با یک ساعت تاخیر آغاز می شوند.
مدارس ابتدائی و راهنمایی فقط روستایی چالدران در نوبت صبح روز شنبه تعطیل شدند.
فردا مدارس نوبت صبح شهرستان کوهرنگ در کلیه مقاطع تعطیل است.
مدارس پیش دبستانی و ابتدایی ایلام، چوار، ملکشاهی، ایوان، چرداول، بخش کارزان و بخش میمه در شیفت صبح فردا شنبه ٩ بهمن تعطیل است.
به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر و خیابان‌ها، تمامی دوره های تحصیلی در شهرستان‌ها و مناطق اسدآباد، تویسرکان، قلقل‌رور و جوکار در نوبت صبح فردا تعطیل است. همچنین مراکز  پیش دبستانی، دوره های ابتدایی و متوسطه‌ی اول در بقیه‌ی شهرستان‌ها و مناطق استان همدان تعطیل است.
تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی در شهرستان‌ها و بخش‌های اسلام آبادغرب، دالاهو،  پاوه، کنگاور، گواور، گهواره، حمیل، شاهو، باینگان، و دینور در گروه صبح تعطیل می‌باشد. مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان‌های هرسین، پاوه،صحنه، باینگان، نودشه و بخش هانی گرمله در گروه صبح تعطیل می‌باشد.
تمامی مدارس مناطق روستایی نواحی سه گانه شهر کرمانشاه، ماهیدشت، سنقر و کلیایی و بیستون و نیز تمامی دوره‌های تحصیلی مدارس استثنایی در شهر کرمانشاه فردا گروه صبح تعطیل خواهد بود.
شروع بکار تمامی مدارس مناطق شهری نواحی سه گانه شهر کرمانشاه و ماهیدشت، سنقروکلیایی، روانسر و بیستون از ساعت ۹:۳۰ صبح خواهد بود.  همچنین شروع بکار مدارس متوسطه دوم شهرستان‌های پاوه، هرسین، صحنه و باینگان از ساعت ۹:۳۰ صبح خواهد.
مدارس هر سه مقطع تحصیلی خدابنده و مقاطع ابتدایی و متوسطه اول سجاسرود فردا در نوبت صبح تعطیل اعلام شد.
همه مقطع تحصیلی هندود، شازند، سربند، کمیجان و فراهان فردا شنبه تعطیل است، همچنین مدارس همه مقاطع تحصیلی شهر و روستاهای اراک، تفرش، آشتیان در نوبت صبح فردا تعطیل اعلام شد.
در اردبیل  ، سرعین ،نمین ، نیر ، گرمی و هیر پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل است. همچنین در انگوت همه مقاطع تحصیلی فردا تعطیل است.
کلیه مدارس ابتدائی و راهنمایی شهری و روستایی شهرستان ماکو در نوبت صبح تعطیل می باشد و در صورت ادامه بارش نوبت دوم نیز تعطیل می باشد.
در پی توفان شدید شن تمام مدارس شهرستان ریگان در تمام مقاطع فردا شنبه تعطیل است.
مدارس پیش دبستان و ابتدایی شهر و روستا و مدارس متوسطه اول روستایی کامیاران و موچش در شیفت صبح تعطیل است و کلاس های درس مدارس متوسطه دوم روستایی و متوسطه اول و دوم شهری در شیفت صبح نیز با 2 ساعت تاخیر شروع می شود. همچنین کلیه مدارس شهری و روستایی منطقه هورامان در نوبت صبح فردا تعطیل است و کلیه مدارس شهری سروآباد نیز فردا با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی بارش برف
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.