دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خصوص اقدام به کلاهبرداری فردی سودجو از طریق درج آگهی تحت عنوان شرکتی با مسئولیت محدود در فضای مجازی هشدار داد.

‌به گزارش جماران ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خصوص اقدام به کلاه‌برداری فردی سودجو از طریق درج آگهی تحت عنوان شرکتی با مسئولیت محدود اعلام کرد: بر اساس گزارش‌های واصله به حفاظت‌ و اطلاعات دادگستری کل استان قزوین و پیگیری‌های آن حفا، عامل کلاهبرداری مذکور شناسایی و پس از تشکیل و رسیدگی پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب قزوین با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شد.


دادستان قزوین در خصوص کلاهبرداری افراد سودجو از طریق درج آگهی جعلی جذب و استخدام در فضای مجازی هشدار داد و گفت: متهم با جعل اسناد دولتی، جعل پروانه وکالت پایه‌یک دادگستری، کلاه‌برداری در پوشش شرکتی با مسئولیت محدود، اقدام به جعل اسناد دولتی و کلاه‌برداری و دخالت در امر وکالت نموده و مردم را در فضای مجازی و حقیقی به امور واهی امیدوار می‌کرده که در همین رابطه اسناد و اوراق قضایی، قراردادهای وکالت با افراد مختلف و مهرهای مجعول، اوراق و فرم‌های خام مربوط به دستگاه‌های دولتی از دفتر کار وی کشف و ضبط شد و دفتر شرکت نیز با دستور مقام قضایی و نصب پلاکارد جهت اطلاع عموم مردم پلمب شد.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌گردد جهت انجام امور قضایی و حقوقی خویش بعد از اطمینان کافی از اینکه فرد یا افراد دارای صلاحیت قانونی هستند، اقدام به انجام مشاوره حقوقی و تنظیم قراردادهای وکالتی نمایند و پس‌ از آن اسناد مالی و حقوقی خویش را تحویل افراد ذیصلاح کنند.

وی افزود: تحویل اسناد مالی و حقوقی و قضایی به افرادی که درصدد سودجویی و فرصت‌طلبی از مردم هستند، راه را برای انجام اعمال خلاف قانون و مقررات هموار خواهد کرد.

صادقی نیارکی در پایان تأکید کرد: همچنین از شهروندان محترم که از اقدامات مجرمانه متهم مذکور اطلاع و شکایتی دارند، درخواست می‌شود به حفاظت‌واطلاعات دادگستری کل استان قزوین مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.