رئیس بنیاد مستضعفان گفت : اسناد 33 هزار مورد از املاک این بنیاد در سطح یک هزارو 400 هکتار طی سالهای اخیر به ساکنان برروی آنها واگذار شده است.

به گزارش جماران ، محمد سعیدی کیا روز چهارشنبه در مراسم واگذاری 350 مورد املاک این بنیاد در نایبند جنوبی بندرعباس افزود: این املاک به ارزش 430 میلیارد تومان و 99.5 درصد آن بلاعوض واگذار شده است.
وی ادامه داد: ازابتدای امسال تاکنون17هزار مورد املاک بنیاد مستضعفان به مردم واگذار شده که تاپایان امسال به 20هزار مورد می رسد وسال آینده نیز به میزان 20هزار مورد واگذاری املاک صورت می گیرد.
وی یاد آور شد: در استان هرمزگان با همکاری بانک سینا و بنیاد علوی یک هزارو 200میلیارد تومان برای طرح های اشتغالزایی بویژه کارآفرینان در روستا پیش بینی شده که سهم هر طرح 2ملیارد تومان در نظر گرفته شده است.
رئیس بنیاد مستضعفان تصریح کرد : درحال حاضرمراحل 12طرح مصوب و انعقاد 5 طرح اشتغالزایی در استان هرمزگان به پایان رسیده وطرح ها براساس تقاضای افراد قابل افزایش است.
سعیدی کیا اضافه کرد: در راستای توجه به محرومان ونیازمندان امروز هم اسناد 350مورد املاک سهم این بنیاد درسطح 1/8هکتار تقدیم مردم محله نایبند جنوبی شهر بندرعباس شد.
وی خاطرنشان کرد: واگذاری این املاک به ارزش هشت میلیارد تومان بنا به درخواست مردم این منطقه بوده که بنیاد 2 دانگ سهم خود را به اقشار کم درآمد که توان پرداخت بهای آن را نداشتند ، واگذار کرد.
این املاک قبل از انقلاب توسط مردم تصرف شده ، شش دانگ بوده که بنیاد دو دانگ سهم خود را واگذار کرد وچهار دانگ آن شامل یک دانگ ستاد املاک تملیکی ، یک دانگ شخصی و دو دانگ شرکت مینرال اسپورت است و نیازبه تعیین تکلیف دارد.
دراین مراسم که استاندار هرمزگان و نماینده مردم استان در مجلس وشورای اسلامی حضور داشتند به صورت نمادین اسناد 14خانوار محله نایبند به مردم همین منطقه واگذار شد.

 

منبع:ایرنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.