دبیر اجرایی خانه کارگر تهران گفت: هیچکس قادر به پر کردن جای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیست چراکه ایشان جایگاه بارزی در میان کارگران و اقشار محروم داشتند.

به گزارش جماران ، اسماعیل حق‌پرستی اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همواره در فعل و انفعالات سیاسی کشور نقش پررنگی داشت که با این سابقه کارگران و اقشار محروم شناخت همه‌جانبه‌ای از شخصیت ایشان داشتند.

وی با بیان اینکه هیچکس قادر به پرکردن جای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیست، تصریح کرد: کارگران به عنوان نیمی از جمعیت کشور همواره با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همراه بودند و حالا که ایشان در میان ما نیستند جای خالی او بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

حق‌پرستی با اشاره به تلاش‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برای پررنگ‌تر شدن نقش کارگران در مناسبات اجتماعی، تصریح کرد: تلاش‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال ۶۹ نتیجه داد و قانون کار در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد. اهمیت تصویب قانون کار به اندازه‌ای است که کارگران هم اکنون می‌توانند با اتکا به آن به تمامی حقوق خود دست یابند و در صورتی که به آن تعرض شود؛ از آن با قدرت دفاع کنند.

وی با اشاره به رسیدگی‌های آیت‌الله هاشمی به محرومان جامعه تصریح کرد: همواره برای ما جای تعجب داشت که چرا شخصی که در مقام رئیس‌جمهور، رئیس مجلس و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشت تا این میزان دلسوز کارگران و اقشار محروم باشند. همین رسیدگی‌ها و دلجویی‌ها موجب شد تا خالصانه دریابیم که آیت‌الله خارج از دایره روابط قدرت به فکر بهبود معیشت اقشار محروم است.

دبیر اجرایی خانه کارگر تهران در پایان افزود: امروز جامعه کارگری حضور یافته تا قدردانی خود را از زحمات و تلاش‌های ایشان اعلام کنند. برای روح ایشان طلب مغفرت و علو درجات می‌کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.