آیت الله حسینی زنجانی در پیامی ضمن ابراز تاسف از رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، این ضایعه اسفناک را به مقام معظم رهبری، حوزه علمیه و بیت وی تسلیت گفت.

 
 

به گزارش جماران  در مشهد، آیت الله سیدمحمد حسینی الموسوی زنجانی، از علمای بزرگ خراسان با صدور پیامی رحلت ایت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت و از وی با عنوان اندیشمند فرزانه، مفسر قرآن و یار دیرین امام و رهبری نام برد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال اندیشمند فرزانه، مفسر قرآن، یار دیرین و همسنگر امام(ره) و رهبری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام مرحوم آیت الله حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی رضوان الله تعالی علیه موجب تاثر اینجانب گردید.

آن عالم مجاهد که عمر شریف خود را در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی معطوف داشت و در مراحل پر فراز و نشیب این نظام همواره در کنار امام و رهبری، ایفای نقش اساسی می نمود اکنون با کوله باری از خدمات شایسته از این دیار رخت بر بسته و به لقاء الله شتافت.

اینجانب این ضایعه مولمه را به محضرمبارک مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه، دولت و ملت شریف ایران به ویژه بیت محترم و فرزندان آن مرحوم تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای ایشان غفران و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم./203/933/ب1

بفضله و کرمه

محمد الحسینی الموسوی الزنجانی»

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله سیدمحمد حسینی الموسوی زنجانی

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.