گروه تروریستی داعش از حامیان و اعضای جدید خود درخواست کرد تا از روش‌ جدید آتش‌افروزی برای ایجاد رعب و وحشت در اهداف مورد نظر خود استفاده کنند.

 

به گزارش جماران ، گروه داعش در مطلبی با عنوان "فقط تاکتیک‌های تروریستی" در ماهنامه "رومیه" به موج اخیر آتش‌سوزی‌های عمدی در سراسر سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد. این آتش‌سوزی‌ها از نوامبر ۲۰۱۶ در اسرائیل آغاز شده و به گفته داعش، "استفاده سودمند از آتش به عنوان متد ایجاد رعب و وحشت" است.

گروه داعش در این مطلب نوشت: عوامل ما می‌توانند با استفاده از این روش، رعب و وحشت را در سراسر یک سرزمین منتشر کنند.

در این مطلب انگلیسی‌زبان آمده است: کل جهان شاهد آتش‌سوزی‌های مخربی است که شهرک‌های یهودی در فلسطین را ویران می‌کند و حدود ۷۰۰ خانه یهودی‌نشین را تخریب کرده است.

در ادامه این مطلب نحوه ساخت انواع کوکتل مولوتف و زمان حملات که می‌تواند برای گرفتن تلفات بیشتر در شب رخ دهد، شرح داده شده است.


در بخش‌های دیگر این ماهنامه به حمله مرگبار به کلوب شبانه استانبول اشاره شده که جان دست کم ۳۹ تن را گرفت و تعداد زیادی مجروح بر جای گذاشت.

آتش سوزی در هتلی در صفد و زخمی شدن ۱۶ صهیونیست

این در حالی است که امروز (یکشنبه) بر اثر آتش سوزی در هتل متصودا در صفد، ۱۶ شهرک نشین صهیونیست دچار سوختگی و حالت خفگی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی، نیروهای امدادرسانی بلافاصله وارد عمل شده و تلاش برای اطفای حریق را آغاز کردند.

هنوز دلیل این آتش سوزی مشخص نشده است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.