نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی از عفو نظامی که یک جوان فلسطینی زخمی را با شلیک گلوله به شهادت رساند و روز چهارشنبه در دادگاه صهیونیستی به قتل غیرعمد محکوم شد، اعلام حمایت کرد.

 

به گزارش جماران  به نقل از فلسطین الیوم، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از عفو  نظامی قاتل این رژیم که ماه مارس گذشته یک جوان فلسطینی زخمی را با شلیک گلوله به شهادت رساند و روز چهارشنبه در دادگاه صهیونیستی به قتل غیرعمد محکوم شد، حمایت می کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: «امروز روز سخت و دردناکی برای ما و بویژه «الور آزاریا» و خانواده اش بود و من از عفو وی حمایت می کنم».

حکم این نظامی رژیم صهیونیستی هنوز اعلام نشده است، اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که وی احتمالا به تحمل ۲۰ سال حبس محکوم می‌شود. 

لازم به ذکر است که نظامی صهیونیستی که ماه مارس گذشته یک اسیر فلسطینی غیر مسلح را به ضرب گلوله به شهادت رساند، روز چهارشنبه به جرم قتل غیر عمد، گناهکار اعلام شد.

«الور آزاریا» نظامی صهیونیست که فیلمی از وی در حال تیراندازی به یک اسیر زخمی فلسطینی وجود دارد، به جرم قتل غیر عمد محکوم شد.

این نظامی۲۰ ساله رژیم صهیونیستی در حالی که «عبدالفتاح الشریف» جوان ۲۱ ساله فلسطینی به حال تسلیم و بدون هیچ سلاحی بر روی زمین دراز کشیده بود، با شلیک گلوله ای به سرش، وی را شهید کرد.

این حادثه ماه مارس ۲۰۱۶، در منطقه الخلیل واقع در کرانه باختری رود اردن اتفاق افتاد.

 آزاریا مدعی است که از بیم مجهز بودن عبدالفتاح به کمربند انتحاری، به وی شلیک کرده حال آنکه دادستان های پرونده، انتقام جویی را دلیل این اقدام وی ارزیابی می کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.