معاون پارلمانی دولت دهم گفت: عاملان و مسببان فتنه 88 مقابل قانون، مردم و ولایت ایستادند ولی تلاش‌شان در ایجاد یک بدعت سیاسی با حضور میلیونی مردم در 9 دی ناکام ماند.

معاون پارلمانی دولت دهم گفت: عاملان و مسببان فتنه 88 مقابل قانون، مردم و ولایت ایستادند ولی تلاش‌شان در ایجاد یک بدعت سیاسی با حضور میلیونی مردم در 9 دی ناکام ماند.

به گزارش جماران ، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در تجمع  میثاق با ولایت در سلماس اظهار کرد: 9 دی یکی از روزهای حساس انقلاب اسلامی است و باید آن را با روزهایی همچون 22 بهمن یا 19 دی مقایسه کرد و همین اجتماع عظیم و پرشور مردم ولایتمدار در سالروز نهم دی، نشان از ماندگاری و یوم الله بودن این حماسه عظیم دارد.

وی افزود: در طول 38 سال پس از انقلاب اسلامی نظام ما همیشه فراز و نشیب‌های بسیاری را طی کرده و و همواره استکبار جهانی تبلیغات و نقشه‌های گسترده‌ای برای براندازی جمهوری اسلامی داشته اما به کمک خداوند متعال و رهبری مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی قدم به 40 سالگی می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: جامعه ای که در آن حیات و رهبری وجود نداشته باشد، حیات آن جامعه بقا و سمت و سوی واحد و مشخصی نخواهد داشت و هر کسی در جهتی که خود صلاح می‌بیند حرکت خواهد کرد که نهایتا منجر به نابودی آن جامعه خواهد شد.

معاون پارلمانی دولت دهم  گفت: فتنه فضا را غبارالود می‌کند و به همین دلیل هم ممکن است مردم و حتی خواص قادر به تشخیص واقعیت ماجرا نباشند، همانگونه که دیدیم در فتنه 88 کسانی لغزش داشتند که سال‌ها برای نظام و انقلاب مبارزه کرده بودند و این نکته ای حائز اهمیت در لزوم داشتن بصیرت برای تشخیص واقعیت‌هاست. اگر در 9 دی مردم در صحنه نبودند و حماسه نهم دی خلق نمی شد سرنوشت ایران مانند سوریه می‌شد؛ چراکه هدف دشمنان در این فتنه از بین بردن عظمت و قدرت ایران اسلامی بود.فتنه 88 و اتهام تقلب در انتخابات به معنای زدن پایه‌های نظام بود؛ این بزرگترین تهمت و دروغ به ملت ایران بود که با حضور گسترده مردم در 9 دی ابتر ماند.

وی یادآور شد: مردم ولایتمدار ایران با تأسی از فلسفه قیام عاشورای حسینی (ع) و حرکت بابصیرت در جهت ولایت فقیه در هر زمان و مکان، فرصت کوچکترین سوءاستفاده و فتنه‌انگیری را به دشمنان اسلام و نظام نخواهند داد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.